Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Så er det på igjen da, med gave til mannen som har alt.. Noen tips? Han ønsker seg ikke noe, har ingen helt spesielle hobbyer, og gaven skal koste 1000-2000! Anonymous poster hash: 7b2fe...f8c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Sesongkort på skøytebane / skitrekket /svømmebasseng / kino? Eller noe annet gøy du tenker han vil gjøre. Så gjør du det samme for deg og barna. Voila, så er dere ordnet med aktiviteter i 2016 Anonymous poster hash: 768d4...369
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Min mann får graverte vinglass, ellers får mannlige slektninger billetter til sportarrangement, superundertøy til han som driver mye ute, god whisky, fotokurs til han som elsker å ta bilder og gavekort på yndlingsresturanten til gourmanden. Mannen min får også de tradisjonelle gavekortene han elsker på massasje, frokost på sengen, kaffe, spillekveld, aketur, fri fra snømåking, fjernkontrollsjef for kvelden, du lager middag, sove lenge selv om det ikke er min dag mm. Jeg og barna setter oss ned og lager sånne type kort til mannen hvert år og han elsker dem! For oss så minner det oss om hvor mye han gjør for oss uten å kreve noe særlig tilbake. Anonymous poster hash: dbfe7...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå