Gå til innhold

Flere som sliter med hodepine?


Klompini

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått en irriterende hodepine, gjerne på slutten av dagen på jobb, så tenker at det er fordi jeg er sliten...

Jordmor mente jeg måtte vurdere å ha kortere dager på jobb dersom det ikke gir seg, men det synes jeg hørtes veldig tidlig ut, å måtte sykmelde seg allerede 13+3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noe slutten-på-dagen-hodeverk de siste dagene. Har ikke behøvd noe smertestillende foreløpig. Er egentlig bare glad jeg ikke har svangerskapsmigrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det mye på jobb, og tette bihuler. Det tar på arbeidsinnsatsen, for jeg er i tillegg kvalm 24/7. Må hvile litt etter jobb, men hodepinen forsvinner ikke😢 Er det greit å ta paracet? Jeg tør ikke å røre noen piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte jordmor om paracet... Hun sa at jeg kunne ta det, men at det er uansett ikke anbefalt å bruke det fast, foreksempel for å holde ut på jobb. Så jeg ble sykemeldt i går fram til jul, og håper virkelig at det har gitt seg til da! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den siste uken våknet om natten og kjent at jeg har begynt å få vondt i hodet. Og når jeg står opp om morgenen er det mye verre. Det er ikke sånn dundrende hodepine, men litt mer sånn vær-hodepine som jeg kaller det. Det er slitsomt å gå å kjenne på den hele tiden og ofte hjelper det verken å sove eller ta paracet, må bare gå over av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...