Gå til innhold

Renselse i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i sommer hørt en del merkelige lyder i leiligheten min.

Det startet en morgen med at jeg hørte baby/barnegråt fra rommet til min sønn.

Tenkte først at nå er guttungen våken,så jeg gikk inn på rommet hans,og først ds kom jeg på at han jo var på samvær hos pappaen.

Jeg hørte det klart og tydelig,slik survegråt de små har når de ikke er helt våkne. Men det var bare en "strofe" før det ble stille.

Jeg har stadig hørt mye rare lyder her på nattestid. Romstering i etasjen over mitt soverom, som inneholder kjøkken, stue og guttungens rom.

Oftere og oftere føler jeg at noen ser på meg bakfra på kjøkkenet, som er vegg i vegg med barnerommet. Og den gråtelyden har også vært en gang til i høst.

Oftere og oftere har jeg helt plutselig opplevd å bli redd. Jeg får en klump i magen,sånn vond klump,og så blir jeg skikkelig varm og klam,urolig i kroppen og føler at lufta er tung/dårlig å puste i.

På rommet til guttungen er det ofte også en veldig rar lukt. Det lukter veldig gammelt og innestengt på en måte. Når denne lukta kommer, hjelper det ikke å lufte.

Ei venninne har også reagert på een lukta,men utover det har ingen andre merket noe her,så jeg har jo trodd at jeg er på vei til å tippe over! Helt til i går...

Jeg har hatt barnefri og hatt besøk av en kompis hele helga. Vi satt og pratet i går over litt godt i glasset,og plutselig kom den babygråten igjen, denne gangen omtrent midt i stua... Kameraten min reagerte med en gang,snudde seg og tittet mot der lyden kom fra. Så jeg spurte hva han reagerte på,og han sa at han hørte en lyd.

Jeg spurte om det lignet babygråt,og det bekreftet han...

Dette er ikke gøy lenger! Ham dro hjem i ettermiddag, og jeg var på kjøkkenet og den vonde følelsen kom ovee meg igjen. Det kommer så brått,som om det blir kastet på meg.

Det varer i bare noen få minutter, men jeg er småurolig lenge etterpå. Hvis jeg går ned i sokkeletasjen,forsvinner det helt.

Nå har jeg flytta senga til guttungen ned. Ikke søren om han skal sove der oppe før jeg har fått noen hit som Kan om disse tingene.

Endelig forstår jeg den redselsfylte gråten han har på nettene...

Hva gjør vi nå? Nå har jeg jo fått bekreftet at det ikke er jeg som halusinerer,og jeg vil ha bort hva enn det er som skaper disse lydene,urolighetene og vonde følelsene...

Anonymous poster hash: 586c6...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nettopp Bente Pettersen i mitt hus etter tips her inne. Nå har det ikke gått mange dagene, men sønnen min på 3 ville for første gang på evigheter sove på rommet sitt igjen i natt! Det er der det har vært verst her.. Du kan jo kontakte henne du og!

Anonymous poster hash: 02e6c...2ed

Skrevet

Når du merker at noe vokter og ser på deg er det eit tegn. Det var det det startet med her i huset og det utvikla seg.

Jeg kontaktet noen som kunne hus rens. Men har måttet 2 ganger til i etter tid hente inn hjelp. Har fått beskjed om at jeg er ein person som døde vil kontakte. Har bekrefta av den personen som rensa huset mitt at jeg berrer på slike krefter. 

Jeg hadde huseigeren, min bestefar og min avdøde sønn i huset.

Anonymous poster hash: 57e14...2bb
Skrevet

Når du merker at noe vokter og ser på deg er det eit tegn. Det var det det startet med her i huset og det utvikla seg.

Jeg kontaktet noen som kunne hus rens. Men har måttet 2 ganger til i etter tid hente inn hjelp. Har fått beskjed om at jeg er ein person som døde vil kontakte. Har bekrefta av den personen som rensa huset mitt at jeg berrer på slike krefter.

Jeg hadde huseigeren, min bestefar og min avdøde sønn i huset.

Anonymous poster hash: 57e14...2bb

Hva er det et tegn på når jeg merker at noen ser på meg?

Hvordan går de frem når de renser?

Takk for svar!

Skrevet

Jeg hadde nettopp Bente Pettersen i mitt hus etter tips her inne. Nå har det ikke gått mange dagene, men sønnen min på 3 ville for første gang på evigheter sove på rommet sitt igjen i natt! Det er der det har vært verst her.. Du kan jo kontakte henne du og!

Hvor holder hun til? Reiser hun overalt?

Jeg bor i Østfold.

Hvor mye koster det at hun renser?

Sønnen min virker ikke redd på rommet sitt,men han våkner ofte og vil ned til meg på nettene.

Det er foreløpig bare jeg som har merket noe her,frem til lørdag da kameraten min også hørte den babygråten.

Skrevet

Jeg bor i Østfold.

Sønnen min virker ikke redd på rommet sitt,men han våkner ofte og vil ned til meg på nettene.

Det er foreløpig bare jeg som har merket noe her,frem til lørdag da kameraten min også hørte den babygråten.

Nå bor hun i Oslo så hun kan sikkert ta toget til Østfold. Kostet 3500 kr. Jeg vet ikke enda om det har fungert her, men sønnen min har både turt å sove og leke på rommet sitt idag som han aldri turte før. Har ikke fortalt han om husrensen heller. Han sa imorges at: "det var så koselig å sove på rommet mitt igjen". Det er jo merkelig at han plutselig vil det nå, så jeg tror på at hun fikk bort det som var her hos oss.

Skrevet

Vond lukt og klynking høres mer ut som skadedyr enn spøkelser, spør du meg. Grevling, rev eller røyskatt kan ha hi i huset deres og dra inn åtsler.

Klump i magen ligner angst.

Anonymous poster hash: c360e...469

Skrevet

Vond lukt og klynking høres mer ut som skadedyr enn spøkelser, spør du meg. Grevling, rev eller røyskatt kan ha hi i huset deres og dra inn åtsler.

Jeg har opplevd både grevling og rotte i vegg steder jeg har bodd. Det er noe helt annet enn slikt som Hi snakker om - jeg har opplevd det også. Jeg har ingen angstdiagnose ;)

De fleste med barn greier å skille mellom barnegråt og dyrelyder, i hvert fall når de kommer flere ganger.

Jeg som tipset hun over her om Bente P., vet flere som har fått hjelp av henne til husrens. Jeg kjenner henne og har selv sett at hun har evner ut over det vanlige.

Anonymous poster hash: ede19...d94

Skrevet

Her er hverken skadedyr,kadaver eller angst.

Og det er ikke klynking,det er babygråt/babysurving.

Jeg og vaktmester har saumfart loftet,og rundt leiligheten,og det er ingenting å finne.

Det er også målt fukt i alle vegger nå nylig,pga drenering som blir gjort i borettslaget,og der er heller ingenting å finne. Så det er ingen logisk forklaring hverken på gråt,lukt eller andre lyder.

Angst har jeg slitt mye med før,og det er overhodet ikke likt den angstklumpen man får i magen. Jeg kjenner godt igjen angsten om den skulle komme tilbake.

Dette er mer ren redsel,og følelse av at noen er her.

Skrevet

Jeg bor i Østfold.

Nå bor hun i Oslo så hun kan sikkert ta toget til Østfold. Kostet 3500 kr. Jeg vet ikke enda om det har fungert her, men sønnen min har både turt å sove og leke på rommet sitt idag som han aldri turte før. Har ikke fortalt han om husrensen heller. Han sa imorges at: "det var så koselig å sove på rommet mitt igjen". Det er jo merkelig at han plutselig vil det nå, så jeg tror på at hun fikk bort det som var her hos oss.

Så bra at det ser ut til å hjelpe for sønnen din! Merker du noe forskjell utenom hans reaksjon?

Hva gjorde hun når hun renset?

Skrevet

Jeg bor i Østfold.

Så bra at det ser ut til å hjelpe for sønnen din! Merker du noe forskjell utenom hans reaksjon?

Det er mest han jeg har merket det på, men vi har også hatt andre problemer som dører som låses fra innsiden, lys som blir dimmet opp og ned i stua på kvelden, dører som smeller, skritt, leker som starter av seg selv/ faller ned og ikke minst den ekle følelsen av at det er "noe" i huset. Ikke engang mannen klarte å være på rommet til sønnen vår, vi fikk en følelse av å bare måtte gå ut når vi var der. Ekkelt. Foreløpig har jeg ikke merket noe til disse tingene, så håper det fortsetter!

Hun brukte 2-3 timer, fanger opp energier, bruker tromme, salvierøkelse og lys før hun til slutt fører det som er der over til andre siden. Så går hun inn å fjernrenser huset i tankene noen dager etterpå hvis det fortsatt er noe der. Høres fjernt ut og jeg var litt skeptisk, men ville gi det en sjanse for sønnen vår sin del. Ikke gøy at han var så redd i huset at han ikke turte å gå å tisse alene på dagtid engang. Noe måtte gjøres!

Skrevet

Jeg bor i Østfold.

Det er mest han jeg har merket det på, men vi har også hatt andre problemer som dører som låses fra innsiden, lys som blir dimmet opp og ned i stua på kvelden, dører som smeller, skritt, leker som starter av seg selv/ faller ned og ikke minst den ekle følelsen av at det er "noe" i huset. Ikke engang mannen klarte å være på rommet til sønnen vår, vi fikk en følelse av å bare måtte gå ut når vi var der. Ekkelt. Foreløpig har jeg ikke merket noe til disse tingene, så håper det fortsetter!

Hun brukte 2-3 timer, fanger opp energier, bruker tromme, salvierøkelse og lys før hun til slutt fører det som er der over til andre siden. Så går hun inn å fjernrenser huset i tankene noen dager etterpå hvis det fortsatt er noe der. Høres fjernt ut og jeg var litt skeptisk, men ville gi det en sjanse for sønnen vår sin del. Ikke gøy at han var så redd i huset at han ikke turte å gå å tisse alene på dagtid engang. Noe måtte gjøres!

Jeg forstår deg godt. Er litt skeptisk selv også... Men så blir jeg jo så redd,og finner jo ingen logisk forklaring på dette. Og da kompisen min hørte babygråten på lørdag også da ble jeg både letta og redd samtidig. Letta fordi jeg på en måte har trodd det er i ferd med å rable helt for meg,og redd fordi jeg jo fikk bekreftet at de lydene jeg hører er reelle... Så jeg vil gi en klarsynt en sjanse,for jeg orker ikke dette stort lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...