Gå til innhold

Dere med hengpupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dere uten BH?

Kjempeteit spørsmål kanskje, men fysikken sier jo at tunge ting faller ned, og hvis man ikke støtter blir det jo verre. Logikken i meg sier at hvis dere hadde hatt på BH alltid foruten dusjing og sex hadde de hengt mindre?

Anonymous poster hash: 7f30e...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bra store pupper. De henger ikke all verdens mye. De henger, men jeg er 40, og har tre unger, og har relativt store pupper DD-E.

Jeg sover med bh, jeg går alltid med bh. Har alltid gjort det.

Anonymous poster hash: 4d0b4...c0d

Skrevet

Jeg hater bh. Bruker det bare når jeg må.

Anonymous poster hash: 82149...518

Skrevet

Sover aldri med bh, med unntak av første ukene med amming :-)

Anonymous poster hash: 57d55...ef6

Skrevet

Har i/j cup. Sover jeg med BH sliter jeg med å puste, samt at skuldrene og nakken gjør vondt hvis jeg sovner med BH på. Er uaktuelt å sove med den på :)

Anonymous poster hash: 27d09...1f7

Skrevet

Jeg er 70H. Henger egentlig ikke noe særlig. Sover ikke med BH.

Anonymous poster hash: a163c...757

Skrevet

Jeg har hengepupper. De er kjempefine. Det er vondt å sove med bh. Hvorfor i alle dager bryr du deg om andres pupper? Hvorfor er det ikke greit for deg at puppene mine henger?

Merkelig....

Anonymous poster hash: 9847d...a27

Skrevet

Sove med BH da klemmer ein på blodomløpet. Detta er påvist når ein går med bh i oppreist tilstand.

Anonymous poster hash: 41faa...eaa
Skrevet

Vet ikke hvordan dere andre gjør det men jeg foretrekker å sove I liggende posisjon. Altså påvirkes ikke puppene mine av gravitasjonsfaktoren under søvn.

Anonymous poster hash: b6877...77c

Skrevet

Jeg syntes det er veldig ubehagelig å sove med bh så jeg sover uten.

Jeg bruker 75f/g og de henger

Anonymous poster hash: 6f0ee...62b

Skrevet

Jeg hater bh. Bruker det bare når jeg må.

Anonymous poster hash: 82149...518

Samme her. Kun når jeg skal ut av huset eller får besøk. Hvis det er det som gjør at puppene mine henger, så får de bare henge. Det plager da ingen.

Anonymous poster hash: 17ca4...c04

Skrevet

Vet ikke hvordan dere andre gjør det men jeg foretrekker å sove I liggende posisjon. Altså påvirkes ikke puppene mine av gravitasjonsfaktoren under søvn.

Anonymous poster hash: b6877...77c

Åjoda. Ligger jeg sidelengs er det uten tvil gravitasjonskrefter i bildet 😂

Anonymous poster hash: 9deaf...e20

Skrevet

Mine går oppover.

Teit tråd..alle pupper heller nedover..

Anonymous poster hash: 03398...0c8

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror du har er poeng, og at pupper ville hengt mindre om de aldri nettopp fikk henge og slenge.

Skrevet

Sover uten BH. En puppen befinner seg som regel i munnen til minstemann. M-cup.

Anonymous poster hash: 0872c...a60

Skrevet

Jeg ser den at det blir ubehag ved å ha på.. Har aldri hatt særlig store pupper(utenom amming) men alltid brukt bh natt og dag uansett.

Ser bare at overarmene og lårene har begynt å henge, alderstegn.. Og hvis den huden drar nedover gjør ihverfall tunge pupper det. Puppene mine ser enda slik ut som da jeg var 16, uten dratt hud. Så tenker bare bh-bruket kan være en grunn for at de enda ikke har slikt alderstegn ;)

Det var ikke slemt ment, bare en tanke :)

HI

Anonymous poster hash: 7f30e...182

Skrevet

Griseekkelt å sove med bh, føler at eg ikkje får sove skikkelig. Sikkert fordi pumpene mine heng så mykje at eg må bruke ganske stram bh for at dei ikkje skal henge når eg faktisk brukar bh og... trur nok beste trikset for å unngå hengepuppar er å ha mødre og bestemødre med sprettpuppar, det er mykje genetikk ute å går her meiner eg å ha lese .Også hadde det sikkert vore lurt å ikkje vore så tjukk då eg var i tenåra;-) men livet er veldig levelig med hengepuppar og altså ! Berre veldig viktig å ha på bh om dagen, og ikkje ha bh om natta;-)

Skrevet

Jeg er nesten 50 og har så vidt begynnende heng på puppene. Jeg bruker nesten aldri BH.

Uansett virker jo ikke tyngdekraften i samme retning når vi sover som når vi er våkne. Jeg sover i hvertfall ikke oppreist. Dessuten triumfer god søvn glatt utseendet på puppene.

Litt hengepupper er også en fordel. Helt frem til i fjor hadde jeg så stramme pupper at det var nesten umulig å finne BH som passet skikklig og det var ikke mulig å flytte noe på puppene for å lage mer kløft for eksempel. Kjoler og blåser sitter penere nå som de henger litt.

Anonymous poster hash: 25532...30a

Skrevet

Jeg forstår ikke at noen klarer å sove med bh. Jeg tar av bh'en så fort jeg kommer inn døra hjemme, og det er bare helt nydelig. Hadde aldri orket å sove med den

Anonymous poster hash: d9261...dde
Skrevet

Jeg har ikke pupper til navlen, men de er store og slappe. Jeg sover ALDRI med behå, med mindre det er etter fødsel hvor jeg lekker som en åpen kran og MÅ bruke ammeinnlegg. Bruker jeg behå, må jeg hele tiden stappe puppene på plass i behåen, for de ruller bare ut... 

Jeg sover uansett ikke oppreist, så tyngdekraften her har ikke akkurat noe å si.

Anonymous poster hash: 50e06...578
Skrevet

Jeg sover i bh.. Og har hengepupper.. Alltid gjort det. Så tror neppe det hjelper..

Anonymous poster hash: eff46...62e
Skrevet

Liker ikke bh. Sover aldri med det! Mine henger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...