Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Tok silikon for 6 dager siden og har bare hatt komplikasjoner hele veien. Ser ikke ut heler. Veldig hovne og ekkle. Ekstra stekkmerker. Jeg hadde null pupper før operasjon. Endte med at jeg sluttet å ha sex med mannen på grunn av dårlig selvtillit. Bestemte meg for å ta operasjonen og alt skjedde så fort! Sykt vondt! Anonymous poster hash: c6492...756
beef sister Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Det går seg helt sikker til! Det tar nok litt tid å bli vant med de nye puppene dine.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Er ikke dette tredje eller fjerde tråden du har laget om silikonpupper denne uka? Du må oppsøke lege i morgen om du har så mange plager! Om du angrer må du gi det litt mere tid, sånta kontakt med kirurgen som opererte deg og høre hva han råder deg til. Anonymous poster hash: abb5a...e0a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Enig i at du må kontakte lege. Det er noen som avstøter dem også, eller bare får komplikasjoner på komplikasjoner med smerter, betennelser, redusert immunforsvar m.m. Kontakt lege, du må først sjekke at ting er som de skal etter operasjonen. Så får du se om ting går seg til, eller om du er av de som dessverre får en del problemer. Er du det, så fjern dem. Anonymous poster hash: 6b693...686
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Du må huske at det tar ganske lang tid før du ser hvordan resultatet faktisk blir, nå er det nok både hovent og kanskje rødt, blått og gult. Etterhvert vil de finne sin riktige plass og størrelse, og hevelsen vil gå ned slik at de ser mer "normale" ut 👌🏻 når det kommer til komplikasjoner så bør du evt ta kontakt med lege eller der du ble operert for å få svar på evt spørsmål og få en ekstra sjekk om de mener du trenger det. God bedring! Anonymous poster hash: 63048...c65
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Eeeh 6dager? Du er jo nettopp blitt operert, så hvordan kan du vite om du angrer eller ikke enda? Det tar jo lang tid før du får se det endelige resultatet, og først da vet du om du er fornøyd eller ikke... Og hva mener du med "komplikasjoner hele veien"? det har jo bare gått 6 dager? Hvilke komplikasjoner har du fått? (utenom smerter, det regnes ikke som noen komplikasjon, men som en del av prosessen) Anonymous poster hash: b5579...716
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Slik hadde jeg det i starten også men det går seg til. Det er vondt og uvant. Du vil elske de etterhvert da hevelsen går ned å resultatet kommer frem. Jeg hadde panikk etterpå å ville ta de ut da de føltes store og unaturlige. Jeg hadde aldri hatt bryster.Nå bil jeg ha større. Anonymous poster hash: 3b27e...14a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Det er vel tungt nå i starten, men dette går seg jo til! Det er jo ikke lenge siden operasjonen, du burde vente hvertfall 3 - 6 mnd før du vet om du angrer eller ei. Anonymous poster hash: 2a02b...084
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #9 Skrevet 30. november 2015 Hva med størrelsen? Jeg hadde veldig veldig flate pupper før og nå ser de så digre ut! Jeg tror kirurgen tok for mye! Han ville at jeg skulle ha 335 gram, mens jeg ville ha 265. Endte med det kirurgen anbefalte. Anonymous poster hash: c6492...756
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Hva med størrelsen? Jeg hadde veldig veldig flate pupper før og nå ser de så digre ut! Jeg tror kirurgen tok for mye! Han ville at jeg skulle ha 335 gram, mens jeg ville ha 265. Endte med det kirurgen anbefalte. Anonymous poster hash: c6492...756 Hvor stor/høy er du? Jeg er slank og var helt flat etter ammingene. Legen forslo 330 men det syns jeg var for mye. Tok 275 og syns det var meeeer en nok. Men etter et par år så syns jeg at jeg gjerne kunne tatt litt større. Du er hoven nå og kan ikke se resultatet. Og vondt er det mye lengre når man tar under musklene. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 4047e...219
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Hva med størrelsen? Jeg hadde veldig veldig flate pupper før og nå ser de så digre ut! Jeg tror kirurgen tok for mye! Han ville at jeg skulle ha 335 gram, mens jeg ville ha 265. Endte med det kirurgen anbefalte. Anonymous poster hash: c6492...756 Hvor stor/høy er du? Jeg er slank og var helt flat etter ammingene. Legen forslo 330 men det syns jeg var for mye. Tok 275 og syns det var meeeer en nok. Men etter et par år så syns jeg at jeg gjerne kunne tatt litt større. Du er hoven nå og kan ikke se resultatet. Og vondt er det mye lengre når man tar under musklene. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 4047e...219 Jeg er 168 cm og veier 53 kg. Fikk lagt inn 335 g. Dette var det kirurgen anbefalte. Hi Anonymous poster hash: c6492...756
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Hva med størrelsen? Jeg hadde veldig veldig flate pupper før og nå ser de så digre ut! Jeg tror kirurgen tok for mye! Han ville at jeg skulle ha 335 gram, mens jeg ville ha 265. Endte med det kirurgen anbefalte. Anonymous poster hash: c6492...756 Hvor stor/høy er du? Jeg er slank og var helt flat etter ammingene. Legen forslo 330 men det syns jeg var for mye. Tok 275 og syns det var meeeer en nok. Men etter et par år så syns jeg at jeg gjerne kunne tatt litt større. Du er hoven nå og kan ikke se resultatet. Og vondt er det mye lengre når man tar under musklene. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 4047e...219 Jeg er 168 cm og veier 53 kg. Fikk lagt inn 335 g. Dette var det kirurgen anbefalte. Hi Anonymous poster hash: c6492...756 Jeg er 167, 53 kg å har 325cc. Først nå 11 mnd siden opprasjonen at puppene har blitt "naturlige". Jeg ville ha under 300cc, men kirurgen skulle få ta avgjørelsen underveis i opprasjonen. Jeg er kjempefornøyd med mine, men kunne faktisk tenkt meg 50 cc mer! Utrolig gla for at kirurgen ikke gikk for mindre hverfall☺️ Mine ser helt naturlige ut, og har en stor B-cup. Ingen kan gjette at jeg har silikon. Anonymous poster hash: da3d9...f8a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Kjære vene, seks dager etter operasjon er ingenting ok. Selvfølgelig kan du ha hatt uflaks og noe kan ha gått galt, men ang. størrelse; vent i alle fall seks måneder før du uttaler deg. Anonymous poster hash: 2585b...2aa
GogJSpentNå Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 I starten er dem hoven og kan være litt klumpete etter operssjonen.. Du må bare gi det litt tid.. Jeg tok 375 og var vel en B fra før og synes ikke mine ble for store.. Er en D nå og er 169 høy og 55 kg.. jeg må kle meg utfordrende og bruke push up hvis det skal vises at jeg har silikon..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Hva med størrelsen? Jeg hadde veldig veldig flate pupper før og nå ser de så digre ut! Jeg tror kirurgen tok for mye! Han ville at jeg skulle ha 335 gram, mens jeg ville ha 265. Endte med det kirurgen anbefalte. Anonymous poster hash: c6492...756 Hvor stor/høy er du? Jeg er slank og var helt flat etter ammingene. Legen forslo 330 men det syns jeg var for mye. Tok 275 og syns det var meeeer en nok. Men etter et par år så syns jeg at jeg gjerne kunne tatt litt større. Du er hoven nå og kan ikke se resultatet. Og vondt er det mye lengre når man tar under musklene. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 4047e...219 Jeg er 168 cm og veier 53 kg. Fikk lagt inn 335 g. Dette var det kirurgen anbefalte. Hi Anonymous poster hash: c6492...756 Jeg er 167, 53 kg å har 325cc. Først nå 11 mnd siden opprasjonen at puppene har blitt "naturlige". Jeg ville ha under 300cc, men kirurgen skulle få ta avgjørelsen underveis i opprasjonen. Jeg er kjempefornøyd med mine, men kunne faktisk tenkt meg 50 cc mer! Utrolig gla for at kirurgen ikke gikk for mindre hverfall☺️ Mine ser helt naturlige ut, og har en stor B-cup. Ingen kan gjette at jeg har silikon. Anonymous poster hash: da3d9...f8a Jeg er 162, 56kg og la inn 225 eller noe rundt der (5 år siden, husker ikke helt). Kirurgen anbefalte 350. Fikk prøve dem i en bh før operasjonen og det var HELT uaktuelt med så store. Jeg ville bare ha tilbake det jeg hadde før barn. Nå bruker jeg 70C i bh. Er superfornøyd. Er sååå glad jeg hørte på meg selv og ikke kirurgen. Søstra mi har fulgt kirurgens anbefaling. Hun er fornøyd også. Men jeg syns hun ser altfor storbrystet ut. Anonymous poster hash: 6319f...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå