Gå til innhold

Dere som har tatt abort, opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det 4 uker siden jeg tok medisinsk abort. Det gikk veldig greit. Lite smerter og det tok ikke mange timene. 

I kveld har jeg grusomme smerter, kan sammenligne med fødselsmerter. Det er så vondt at jeg har lyst til å skrike, og jeg har smått begynt å blø igjen. 

Hva er det som skjer? Har noen opplevd det samme? 

Jeg sluttet å blø etter aborten for ca halvannen uke siden. Har heller ikke hatt smerter etter aborten var utført, foruten ikveld. 

Anonymous poster hash: 9de96...f9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt kontakt med legevakt for å være på den sikre siden. Kan være flere årsaker til smertene.

Anonymous poster hash: f3ad5...dd8

Skrevet

Rester i livmoren som er i ferd med å skape betennelse? Kom deg til lege, det kan gi blodforgiftning?

Anonymous poster hash: d6ee4...c6b

Skrevet

Mensen min har alltid kommet 4 uker etter abort. Og den første mensen har alltid vært helt j..... i forhold til normalt. Både med tanke på smerter og mengde.

Jeg har bare hatt kirurgiske aborter i tillegg til vanlig SA, bekreftet tom livmor ved UL. I ditt tilfelle kan det være rester som ligger igjen og skaper trøbbel. Får du feber i tillegg til smertene, må du kontakte legevakt asap.

Skrevet

Har du tatt graviditetstest? Det kan være bare mensen, men det kan være greit å ringe poliklinikken bare for å være sikker.

Anonymous poster hash: 38900...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...