Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Hvilken farge velger jeg?? Er seriøst helt grønn, men har så gjerne lyst til å ha det stilig inne! UP to date 😆 Selv tenker jeg lys grå.. Noen innspill ?? Anonymous poster hash: d4807...097
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Nei. Grå er trendfarge. På 90-tallet malte alle stua si rød, grønn og blå. På 00-tallet malte alle caffe latte. Nå maler alle i gråtoner. Utvendig er alle husene grå også, det har jo allerede blitt altfor vanlig og nærmer seg harry. Mal i eggehvit eller Chi om du vil ha en nøytral stue. Anonymous poster hash: ffaae...ad8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Jeg er lik som deg, bestemte meg først for grå/beige, men synes det ble så kaldt når jeg prøvemalte. Så har bestemt meg for en litt varm, veldig lys hvitfarge og en vegg i en type brun (kanskje sand). Grått er veldig kaldt, selvom det er fint. Leste en artikkel om at det kan gjøre oss nedstemt og trigge depresjoner nå som det er så inn å ikke ha farger rundt oss Anonymous poster hash: 9744e...e6a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Washed linen syns jeg er så fin. Vi har nettopp kjøpt et hus med fult av all verdens farger, rosa, orange, knall rød, gul, blå, brun og umalt trepanel. Jeg ble seriøst deppa av alle fargene. Og har nå malt om i varme gråtoner og hvit. Humøret er på topp 😊 Anonymous poster hash: e54f9...534
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Chi eller kjerne Anonymous poster hash: e89c6...50e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Nei. Grå er trendfarge. På 90-tallet malte alle stua si rød, grønn og blå. På 00-tallet malte alle caffe latte. Nå maler alle i gråtoner. Utvendig er alle husene grå også, det har jo allerede blitt altfor vanlig og nærmer seg harry. Mal i eggehvit eller Chi om du vil ha en nøytral stue. Anonymous poster hash: ffaae...ad8 Harry er altså ikke det samme som mainstream, og nei - grått er ikke harry. Anonymous poster hash: f45ef...582
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Tusen takk for innspill!! Washed linen så veldig fin ut 😃👍 (Jeg googlet). Anonymous poster hash: d4807...097
Tipptopp Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Om du vil ha noe som er in, så er faktisk ROSA fargen for 2016.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå