Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Det er visst vanligere å angre på barnenavn enn jeg trodde. Kanskje navnet ikke var så unikt likevel, kanskje exen valgte navnet, kanskje rimer det på noe stygt, kanskje må du alltid stave det. Er glad min første var en jente, for om det var en gutt så skulle han hete Storm, som 5 andre gutter i barnehagen og et par i ongangskretsen. Ikke så unikt likevel ( liker for så vidt navnet, men vil ikke at i klassen skal det være Storm D, Storm I, Storm K, Lille-Storm og Store-Storm). Har dere noen anger på barnenavn? Anonymous poster hash: 46da0...b0c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Nei, har ikke angret, for valgte navn som var og fortsatt er fine. En stavemåten på alles navn. Av og til smyger noen inn en ekstra bokstav til yngste, men det er lett å rydde opp i😊 Anonymous poster hash: e3af2...528
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Full storm, og storm med orkan i kastene.. Anonymous poster hash: affcb...430
Honningmelon Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Angrer ikke på navnet til noen av de. Er ingen på hverken skol8eller bhg som heter det samme.
Ikkesåallerværst Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Angrer og angrer. Tenker sjelden på det, men anger litt på at vi ikke gikk for et annet av navnene det stod mellom. Det hadde liksom kledd han bedre. Men han har et fint navn, ikke sjelden, men heller ikke veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Jeg angrer vel egentlig ikke.. Men navnet er litt ja... nymoderne.. I tillegg kan det skrives på mange måter, så det er ofte feilstavet. Og mange tror han heter en annen versjon av navnet sitt. Anonymous poster hash: 85882...32f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Ja! Eller angrer og angrer... Jeg ville kalle opp etter min døde far, men fikk ikke lov av bf, så da ble det et annet navn... Et helt ok navn forsåvidt, men det er sårt for meg enda. Det er uaktuelt med et nytt barn, så jeg får aldri kalle opp etter pappa:( Anonymous poster hash: 383d0...fc2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Ja.. har fått så mange negative kommentarer. Hun heter Bergliot. 😊 Anonymous poster hash: 18573...d77
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #11 Skrevet 29. november 2015 Nei, jeg angrer ikke og det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Jeg tenkte lenge på det før jeg valgte det (mannen var enig i valget mitt, så det var egentlig jeg som sto for valget). Jeg ville ikke ha et navn som var på topp10-lista (og det er heller ikke blant topp 50), men likevel et fint navn med tradisjon i Norge. Det skulle være passe søtt men ikke for søtt, og samtidig stødig og sterkt. Det skulle uttales sånn som det skrives og ikke ha flere måter å skrive det på. Og kunne uttales av alle i familien, også de som ikke er norske. Dattera vår passer så fint til navnet sitt, kunne ikke vært mer fornøyd! Anonymous poster hash: 13a10...6f9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #12 Skrevet 29. november 2015 Ja, jeg angrer litt. Blir veldig glad når folk kommenterer at jeg har fine navn på barna mine. Er nok jeg som er så vinglete og usikker og aldri føler jeg gjør noe bra nok.. Anonymous poster hash: 71928...06c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #13 Skrevet 29. november 2015 Angrer på skrivemåten. Vet moren min angrer på navnet til broren min. Eller dvs, hun synes ikke det er så pent, det var vel mer tvangsoppkalling. Anonymous poster hash: ec0df...3e5
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #14 Skrevet 29. november 2015 Ja, altså jeg valgte er unikt og vakkert jentenavn, men plutselig så har 3 andre i vår nærmeste vennekrets valgt akkurat samme til sine barn som kom etter henne mellom 1 og 4 år etter henne. Synes det er kjipt Anonymous poster hash: 52da9...9f8
Violeta Skrevet 29. november 2015 #15 Skrevet 29. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med tre av barna sine navn, mens førstemann sitt navn synes jeg er ok. Det er så vanlig og ikke oppkalling. Tok bare ett navn jeg syntes var fint der og da. Men nå skal vi legge til et andre fornavn som er mer spesielt og er oppkalling etter min oldemor (gutten er enig og vil gjerne). Så da blir jeg fornøyd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #16 Skrevet 29. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med tre av barna sine navn, mens førstemann sitt navn synes jeg er ok. Det er så vanlig og ikke oppkalling. Tok bare ett navn jeg syntes var fint der og da. Men nå skal vi legge til et andre fornavn som er mer spesielt og er oppkalling etter min oldemor (gutten er enig og vil gjerne). Så da blir jeg fornøyd Gutten skal kalles opp etter oldeMOR? Anonymous poster hash: 1c4f6...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #17 Skrevet 29. november 2015 Jeg angrer på at de ikke fikk mitt etternavn som mellomnavn!! Nå som det er slutt mellom meg og bf, har de kun hans navn. Og han nekter faktisk å la de få mitt navn, selv om jeg har søkt om det. idiot... Men angrer ikke på fornavnene 😊 Anonymous poster hash: f5917...a26
Violeta Skrevet 29. november 2015 #18 Skrevet 29. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med tre av barna sine navn, mens førstemann sitt navn synes jeg er ok. Det er så vanlig og ikke oppkalling. Tok bare ett navn jeg syntes var fint der og da. Men nå skal vi legge til et andre fornavn som er mer spesielt og er oppkalling etter min oldemor (gutten er enig og vil gjerne). Så da blir jeg fornøyd Gutten skal kalles opp etter oldeMOR? Anonymous poster hash: 1c4f6...6cb Jepp! Hun het Augusta, og han får August som andre fornavn
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #19 Skrevet 29. november 2015 Ja.. har fått så mange negative kommentarer. Hun heter Bergliot. 😊 Anonymous poster hash: 18573...d77 Nei, det må du ikke angre på! Nydelig navn og garantert ingen andre på skolen med det samme:) Anonymous poster hash: 0c6a9...480
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #20 Skrevet 29. november 2015 Ja.. har fått så mange negative kommentarer. Hun heter Bergliot. 😊 Anonymous poster hash: 18573...d77 Nei, det må du ikke angre på! Nydelig navn og garantert ingen andre på skolen med det samme:) Anonymous poster hash: 0c6a9...480 Tusen takk😊 Jeg liker det jo, selvfølgelig, men mange kaller henne for lille oldemor. 😥 Anonymous poster hash: 18573...d77
Gjest Antarctica Skrevet 29. november 2015 #21 Skrevet 29. november 2015 Det er visst vanligere å angre på barnenavn enn jeg trodde. Kanskje navnet ikke var så unikt likevel, kanskje exen valgte navnet, kanskje rimer det på noe stygt, kanskje må du alltid stave det. Er glad min første var en jente, for om det var en gutt så skulle han hete Storm, som 5 andre gutter i barnehagen og et par i ongangskretsen. Ikke så unikt likevel ( liker for så vidt navnet, men vil ikke at i klassen skal det være Storm D, Storm I, Storm K, Lille-Storm og Store-Storm). Har dere noen anger på barnenavn? Anonymous poster hash: 46da0...b0c Ville nok også ha angret hvis barnet het Storm. Liten Storm, Sterk Storm, Full Storm? Fri og bevare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå