Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Hei. Jeg har et barn på 8 år fra et tidligere forhold. Nå har jeg fått meg ny samboer og vi har kjøpt oss hus sammen. Vi har et veldig fint forhold, tror jeg har funnet verdens snilleste mann Han har ingen barn selv og ønsker seg veldig barn. Han er utrolig flink med barnet mitt og de har fått et veldig godt forhold. Men, så er jo tingen at jeg har alltid tenkt at får jeg ikke flere barn innen jeg er 30 så blir det ikke flere, jeg vet jo at ting sjeldent blir helt som man har tenkt det men jeg føler liksom litt på den at jeg begynner å bli litt gammel da, haha. Er snart 30 nå. Åsså er jo mitt barn nå blitt så stor så hvordan vil det bli å begynne helt på nytt igjen ? Huff, jeg vet ikke helt hva jeg spør om her, tror kanskje jeg lufter tankene mine litt. Men kanskje noen av dere har like erfaringer? Noen som vil dele de med meg. Tusen takk Anonymous poster hash: f7306...0c7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Når du ikke engang er 30, er du da virkelig ikke for gammel til å få flere barn. Jeg er 27 og har ikke fått mitt første engang. Mange er mye eldre før de får sitt første eller siste. Tenk gjennom hva DU vil. Ikke tenk på alderen. Ønsker du flere barn? Hvis ikke må du gi beskjed til samboeren slik at han får mulighet til å velge om han skal bli hos deg og dermed ikke få egne barn, eller om ønske om eget barn er større. Anonymous poster hash: 47991...d66
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Tenkte også som deg HI. At jeg skulle ikke få barn etter jeg var blitt 30. Jeg og de fleste venninnene mine fikk barn i begynnelsen av 20 årene og de fleste var ferdige i god tid før de ble 30. Fristet ikke å begynne på nytt når de jeg hadde var blitt skolebarn heller. Men så ble jeg uplanlagt gravid da jeg var 32. Og jeg føler meg absolutt ikke gammel lenger. Er utrolig mange bekjente og et par venninner på samme alder som er gravide nå, eller nettopp har fått. Noen av de er førstegangs også. Ungene er også glade for at det kommer en til Vet om en del som har fått i førtiårene, og da begynner det å bli litt gammelt kanskje. Men tenker absolutt ikke at 30 er gammelt lenger Anonymous poster hash: 6bc01...d35
QueenIce Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Jeg er veldig klar over at jeg ikke er for gammel til å få barn. Vet det er mange som får det mye senere også og det er jo kjempe fint det. Det er bare sånn jeg føler der for min del Dette var liksom noe jeg hadde bestemt meg for. Men som jeg skrev så blir jo sjeldent alt som man hadde tenkt seg. Vi har snakket masse om dette og han er veldig klar over at jeg er usikker. Og står selvfølgelig fritt til å velge for seg selv, noe han mener han har gjort med å bli her uansett. Men jeg lurte vel kanskje litt mer på hvordan andre syntes det var å bynne på nytt igjen når man allerede har et barn som begynner og bli ganske stort. Hvilke erfaringer sitter dere igjen med?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Dette burdere avklart før dere kjøpte hus og ble samboere. Anonymous poster hash: 1d299...1e3
QueenIce Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Nei der er jo akkurat det, jeg føler jo meg absolutt ikke gammel. Hehe. Men det er vel noe med det å bli 30 sikkert, kjenner den er litt vanskelig å svelge Jeg vet jo at det helt sikkert hadde blitt kjempe kos og stor stas for 8 åringen også Men det er vel hele den greia med å begynne på nytt igjen etter så lang tid. Åsså blir jo det en attpåklatt da, skal man bare kjøre på me 2 med engang da, ellers så bli jo også dette barnet mer som et enebarn siden aldersforskjellen er så stor. Nei huff, mye tanker ute å går her ja
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Fikk nr to da jeg var 35 og eldste var nesten 7. Bare herlig, eldste forguder lillesøster og de er veldig mye sammen. Svangerskap og fødsel gikk veldig greit.
QueenIce Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Så koselig Ja, jeg tror jo det hadde vært kjempe stas til 8 åringen altså
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Det blir ikke som å være enebarn for den minste. Jeg er en attpåklatt. Jeg er veldig glad for min ni år eldre søster! Da jeg var mindre passet hun meg og fant på masse gøy med meg. Nå som vi begge er voksne, spiller ikke aldersforskjellen noe lenger. Nå er vi som gode venninner. Anonymous poster hash: 47991...d66
QueenIce Skrevet 29. november 2015 #10 Skrevet 29. november 2015 Det høres jo kjempe flott ut. Jeg vil jo gjerne at det skal bli sånn om det blir slikt at det kommer en til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå