Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Altså.. Jeg respekterer det:-) i fjor donerte jeg penger til redd barna i deres navn og har lyst å gjøre noe lignende i år, men har også lyst å gi dem noe lite som de kan ha under treet. De har alt, har veldig god råd, og er veldig opptatt av at andre i verden skal ha det godt. Frivillige i redd barna, røde kors etc:-) fine mennesker. Hva kan jeg gi? Det skal sendes så bør ikke være knuselig:-) Anonymous poster hash: 6696a...56e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 En flaske vin Ekslusiv sjokolade Anonymous poster hash: f5ea7...0e7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Altså.. Jeg respekterer det:-) i fjor donerte jeg penger til redd barna i deres navn og har lyst å gjøre noe lignende i år, men har også lyst å gi dem noe lite som de kan ha under treet. De har alt, har veldig god råd, og er veldig opptatt av at andre i verden skal ha det godt. Frivillige i redd barna, røde kors etc:-) fine mennesker. Hva kan jeg gi? Det skal sendes så bør ikke være knuselig:-) Anonymous poster hash: 6696a...56e Jeg forstår at du ønsker å gi dem noe. Men dersom de har sagt at de ikke vil ha gave, bør du respektere det. Da er ikke det å få noe under treet hyggelig. Anonymous poster hash: 21400...f22
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Gi dem et pent blomster oppstas Anonymous poster hash: 3ae35...6d0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 God sjokolade og kort på donasjon til redd barna! Anonymous poster hash: d1816...c61
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Altså.. Jeg respekterer det:-) i fjor donerte jeg penger til redd barna i deres navn og har lyst å gjøre noe lignende i år, men har også lyst å gi dem noe lite som de kan ha under treet. De har alt, har veldig god råd, og er veldig opptatt av at andre i verden skal ha det godt. Frivillige i redd barna, røde kors etc:-) fine mennesker. Hva kan jeg gi? Det skal sendes så bør ikke være knuselig:-) Anonymous poster hash: 6696a...56e Altså.. Jeg respekterer det:-) i fjor donerte jeg penger til redd barna i deres navn og har lyst å gjøre noe lignende i år, men har også lyst å gi dem noe lite som de kan ha under treet. De har alt, har veldig god råd, og er veldig opptatt av at andre i verden skal ha det godt. Frivillige i redd barna, røde kors etc:-) fine mennesker. Hva kan jeg gi? Det skal sendes så bør ikke være knuselig:-) Anonymous poster hash: 6696a...56e Altså.. Jeg respekterer det :-) Nei, du gjør jo ikke det. De vil ikke ha gave, da er det beste du kan gjøre å respektere det. Du starter innlegget ditt med å skrive at du respekterer det, men du gjør jo det totalt motsatte. Anonymous poster hash: 34732...266
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Jo jeg respekterer det:-) så jeg gir ett bidrag til redd barna også, men en liten oppmerksomhet er vel ikke så ille? Anonymous poster hash: 6696a...56e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Jo jeg respekterer det:-) så jeg gir ett bidrag til redd barna også, men en liten oppmerksomhet er vel ikke så ille? Anonymous poster hash: 6696a...56e Hvis de har sagt at de ikke ønsker det, så bør du respektere det. Anonymous poster hash: 21400...f22
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Vi sier hvert år at vi ønsker ikke at folk skal bruke penger på gave til oss, men får ofte noe likevel. Det er hyggelig det og jeg føler ikke de IKKE respekterer oss, men at de gjør det fordi de har lyst Vi får da ofte mat, vin, lykter osv. Anonymous poster hash: 83cdd...bb3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #10 Skrevet 29. november 2015 Lag litt brente mandler, og kanskje litt marsipankonfekt selv. Gjør det enkelt. Lag marsipan selv, lag kuler som du ruller i sjokolade. Eller bare marsipankuler med en mokka-bønne oppå, eller en halv valnøtt. Et glass hjemmelaget pesto kan også være en fin gave (kan sendes om du pakker det godt nok inn med bobleplast og papir i en eske. Sammen med pesto kan du lage noen slike grisini-pinner med krydder eller ost på. Men ikke gjør for mye ut av det, jeg ville gått for enten eller, ikke for mye. Anonymous poster hash: e8b75...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå