Gå til innhold

Hvordan finne ut om en person er gift og har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut av det på Facebook. Og personen står ikke oppført boende sammen med en annen på gulesider. Kan jeg kontakte ligningskontoret og spørre?

Anonymous poster hash: e736d...d1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre personen.

Ligningskontoret skal ikke opplyse deg om andre personer. Du kan være en galning for at de vet.

Anonymous poster hash: 24017...916
Skrevet

Hvorfor lurer du?

Anonymous poster hash: f56f3...251

Skrevet

Du kan jo spør. Om du tror personen lyver er ikke dette en person jeg ville hatt noe med å gjøre

Anonymous poster hash: 7e3ac...756

Skrevet

Jeg finner ikke ut av det på Facebook. Og personen står ikke oppført boende sammen med en annen på gulesider. Kan jeg kontakte ligningskontoret og spørre?

Anonymous poster hash: e736d...d1b

Håper virkelig ikke at du får svar på det hos ligningskontoret. Håper ikke de deler ut personopplysninger i øst og vest

Anonymous poster hash: f3761...c88

Skrevet

Du får spionere...

Anonymous poster hash: 3cf6f...edc

Skrevet

Hvorfor er dere så negative og spydige mot HI? Hun er nok en av de få redelige single damene som vil forsikre seg at en hun har sex med, ikke har kone og barn. Men ut fra det folk bruker å skrive her, så er de gifte mennene med barn mest populære "trofeer", og man skal visst ikke bry seg om familien sin og bare pule i veg. Da forstår jeg hvorfor dere er spydige, møtt deres moralske overkvinne...

Anonymous poster hash: f46bc...57e
Skrevet

Søk opp adressen på gule sider og se om der kommer opp flere navn enn denne mannen.

Skrevet

Legg en lapp i postkassen! Er du ikke gift ring meg på 0000000? Kjøp deg ett nytt nr kunn til å bruke på denne situasjonen. Tro meg om han er gift så ringer enten han opp eller kona :) funker fett

Anonymous poster hash: 90a2a...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...