mille260 Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Heisann. Håper noen vet svaret på dette. Min samboer og har gått i fra hverandre. Mista jobben på mandag p.g.a konkurs. Har jeg fortsatt krav på overgangsstønad ? Ikke fått søkt enda. Ikke fått meklingsattesten enda da vi inne har vært på mekling g
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Fra nav.no: "Fra barnet fyller ett år, må du være i aktivitet som utgjør minst halvparten av full tid, for eksempel halvtidsarbeid eller utdanning som utgjør halvparten av fullt studium. Dersom du ikke har arbeid eller skoleplass, må du være registrert hos NAV som reell arbeidssøker" Anonymous poster hash: a8868...4a7
mille260 Skrevet 29. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2015 Fra nav.no: "Fra barnet fyller ett år, må du være i aktivitet som utgjør minst halvparten av full tid, for eksempel halvtidsarbeid eller utdanning som utgjør halvparten av fullt studium. Dersom du ikke har arbeid eller skoleplass, må du være registrert hos NAV som reell arbeidssøker" Anonymous poster hash: a8868...4a7 Har registrert meg så da har jeg krav.. ikke bare npr alt kommer på ei gang ! Ble litt bekymret Tusen takk for svar ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå