Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 3 år gammel. Gråter når hun våkner om morgenen. Skjønner hun gjorde der da hun var baby, men er det normalt at 3-åringer gråter når de våkner (gråter helt til noen kommer inn)? Har sjelden skjedd ved dagsoving, kun om morgenen ..... Anonymous poster hash: 5410d...e8c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Gjorde min også i den perioden. Gikk over, det! Anonymous poster hash: 76e3d...4cb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Min 3 åring, griner ikke når han våkner. Klatrer ut av senga, springer en runde og sjekker at alle er våken. Kan finne på å sutre ved trappa, vil bli vært ned av og til Anonymous poster hash: 18a05...2b8
MarianeA Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Det er vel like normalt å gråte ved oppvåkning som det å ikke gjøre det. Mine har ikke gjort det, å jeg tror det skyldes at jeg alltid venter litt før jeg går inn. Fra de har vært baby har jeg latt dem våkne ordentlig før de har blitt tatt opp, og de har sjelden grått. Ligger bare å prater og koser seg. Jeg tror barn som er vant med at foreldrene kommer med en gang lettere gråter hvis det tar litt tid før de hentes. Jeg har en venninne som konsekvent bærer med seg babycall rundt om når barnet sover,og tør nesten ikke gå på toalettet hvis det nærmer seg våkentid. Barnet er over ett år. Hun står ved senga nesten før han våkner. Kan jo skjønne at han nesten er hysterisk om det drøyer. Jeg synes det er kjekt å kan gjøre meg ferdig om jeg holder på med noe, og barnet pludrer i senga i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå