Gå til innhold

Høygravid - øverste del av magen "sovner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når jeg ligger på siden. Prøver å legge en pute under men det hjelper ikke. Kan ikke ligge på ryggen (åpenbart ) eller magen (åpenbart). Noen tips??

Anonymous poster hash: ef82f...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dilemma... Når du ligger på siden, er det den delen av magen som er ned mot senga som sovner eller den øverste?

Anonymous poster hash: 69f0c...35a
Skrevet

Det var dilemma... Når du ligger på siden, er det den delen av magen som er ned mot senga som sovner eller den øverste?

Ned mot senga. Virker som den kommer i klem, egentlig. At trykket blir litt høyt. Det hjelper når jeg holder opp magen, men det er jo litt vanskelig når jeg skal sove. 😂

Anonymous poster hash: 0ec67...7be

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke blir vanskelig ;)

Heisekran med remmer under :P

Eneste jeg kan komme på i farten er enten å heve hodeenden av sengen litt (klosser under beina, om du har en slik seng), eller legge en-to dyner i øvre del av sengen slik at rygg/hode kommer litt høyere.

Mulig det kan hjelpe litt om du legger en pute enda lenger inn under magen også, slik at du nesten ligger på den, men jeg tviler litt på at det vil fungere.

Mulig at du også kan ha noe hjelp om du legger en stor pute mellom knærne dine også.

Eneste jeg kan komme på i farta...

Skrevet

Hjelper å legge en litt flat pute under magen, så den ikke siger ned mot sengen.

Anonymous poster hash: ad40f...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...