Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 http://www.bt.no/nyheter/utenriks/--Demokratiet-er-i-strid-med-Islam-1753156.html Sympatiske, tolerante hurragutter dette her eller? Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Jeg har en venninne som til tider er innlagt på dps med vrangforestillinger. Det er dessverre ofte fullt. Det skulle vært plass til mange flere. Anonymous poster hash: ba5b7...a52
soleia Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Men, - kvifor kjem dei hit dersom dei mislikar demokrati og alt vi står for? -og så får dei asyl her, fordi dei er for radikale for det muslimske heimlandet sitt. Innvandringstolleransen min får seg nokon skot for baugen av og til, det må då gå an å bruke litt fornuft.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 😶😶😶 Anonymous poster hash: 9f3cb...79d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Øving etnisk norske blir nok i mindre tall etterhvert. . Og jeg tørr ikke tenke på hva som skjer når de begynner å danne seg egne partier og stiller til valg. . Er ikke stolt av hva min genrasjon og forje genrasjoner har fått til i dette landet. Tvert imot. Min bestefar på 97 år, får tårer i øynene når han ser nyhetene. Han der at vi bli invadert, at landet han slåss for når går tapt. Utrolig trist. Det er rett og slett heilt for jævlig å se hva som skjer med landet vi har vært så stolt av. Anonymous poster hash: f3c7f...f4d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Hvorfor ønsker du å spre redsel ved å komme med en artikkel fra 2010? Anonymous poster hash: df74d...12d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Hvorfor ønsker du å spre redsel ved å komme med en artikkel fra 2010? Anonymous poster hash: df74d...12d Har ikke noe ønske om å spre redsel, bare åpne øynene til folk. At artikkelen er fra 2010 og er enda mer relevant i dag burde få folk til å se hvilke verdier disse står for Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Gjeeeeesp... Anonymous poster hash: b0343...6d4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Vi kan ikke vite fremtida... Anonymous poster hash: be34a...37d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Gjeeeeesp... Anonymous poster hash: b0343...6d4 Ser du fortsetter å lukke øynene ja. Ikke uventet fra raddisene da. Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #11 Skrevet 30. november 2015 Vi kan ikke vite fremtida... Anonymous poster hash: be34a...37d Neda, men det går an å se på sannsynlige retninger det beveger seg og med så mange nisser som velger å se på ekstreme muslimers agenda som ufarlig er retningen vi går i urovekkende Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #12 Skrevet 30. november 2015 Men når det nå blir påpekt så settes det på dagsorden og vi gir oss selv bedre sjanser. Jeg synes ikke vi skal legge opp til all denne religionsfriheten. Vi må og skal forvente at de tilreisende fråverande skikken dit de kommer. Vil de ikke spise svin, vel - så la det vær. Vil vi bruke kors, så gjør vi det. Ingen moskeer, eller andre religiøse møterom, vi har våre bedehus og forsamlingshus. Det fredelige, ærlige mennesket som ønsker å bidra og gjør det. Som respekterer oss er velkommen. Jeg er såpass gammeldags og tenker at mye ved vår livsstil og kultur burde vært endret. Ikke at vi skal tilbake til langstakken, men vår livsstil er også under enhver kritikk. Enn om man kunne forent det beste fra flere verdener, men det er ren utopi! Anonymous poster hash: be34a...37d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #13 Skrevet 30. november 2015 Vi kan ikke vite fremtida... Anonymous poster hash: be34a...37d Neda, men det går an å se på sannsynlige retninger det beveger seg og med så mange nisser som velger å se på ekstreme muslimers agenda som ufarlig er retningen vi går i urovekkende Anonymous poster hash: 7b6c9...89a Det er helt ufattelig kjedelig å skulle diskutere noe som helst med en som ikke har videre forståelseshorisont enn deg. Ergo har tråden etter et døgn eller så fortsatt bare en håndfull svar. Det burde si deg noe. Jeg tør påstå at det ikke er noen andre enn de ekstreme muslimene selv som ser på dem som "ufarlige". Men det blir for vanskelig for deg, nyanser er noe dritt, så da får du bare prate videre med deg sjøl og likesinnede enkeltmøblerte. Anonymous poster hash: c707f...c64
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #14 Skrevet 30. november 2015 Vi kan ikke vite fremtida... Anonymous poster hash: be34a...37d Neda, men det går an å se på sannsynlige retninger det beveger seg og med så mange nisser som velger å se på ekstreme muslimers agenda som ufarlig er retningen vi går i urovekkende Anonymous poster hash: 7b6c9...89a Det er helt ufattelig kjedelig å skulle diskutere noe som helst med en som ikke har videre forståelseshorisont enn deg. Ergo har tråden etter et døgn eller så fortsatt bare en håndfull svar. Det burde si deg noe. Jeg tør påstå at det ikke er noen andre enn de ekstreme muslimene selv som ser på dem som "ufarlige". Men det blir for vanskelig for deg, nyanser er noe dritt, så da får du bare prate videre med deg sjøl og likesinnede enkeltmøblerte. Anonymous poster hash: c707f...c64 Det sier meg mye mer at du og dine likesinnede i pk gjengen ikke klarer å komme med noe fornuftig og isteden må ty til simpel hersketeknikk. Nei, de muslimer som aksepterer at religionen må tilpasses dagens samfunn er ikke noen fare for oss. Ja, de muslimer som tolker sitt religiøse babbel bokstavelig og krever endringer på sine premisser utgjør en reell trussel i samfunnet Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Hannasbananas Skrevet 30. november 2015 #15 Skrevet 30. november 2015 Artig at du påpeker simpel hersketeknikk i samme innlegg som du kaller andre for pk-gjengen...! 👍🏼
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #16 Skrevet 30. november 2015 Artig at du påpeker simpel hersketeknikk i samme innlegg som du kaller andre for pk-gjengen...! 👍🏼 Ikke sant👍🏻 Anonymous poster hash: 7b6c9...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå