Gå til innhold

Kjole til julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

jg går aldri i utringede kjole men fant en jeg likte. Julbord neste helg. Bruke nål for å gjøre utringingen mindre? Eller gå uten bh under og bruke brysttape? Finne ny kjole? Hjelp :)

Anonymous poster hash: e2adc...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jg går aldri i utringede kjole men fant en jeg likte. Julbord neste helg. Bruke nål for å gjøre utringingen mindre? Eller gå uten bh under og bruke brysttape? Finne ny kjole? Hjelp :)Anonymous poster hash: e2adc...6cd

post-42-0-05016800-1448753634_thumb.jpg

Skrevet

Jeg hadde tatt en singlet under, for jeg MÅ gå med BH. Men det ser jo ut som du kan klare deg uten, så en sikkerhetsnål kan funke bra. Bare pass på at stoffet ikke er sånn at den etterlater seg et hull. Brysttape har jeg ikke prøvd, tror det hadde sett komisk ut på mine megajur!

Skrevet

Jeg bruker aldri utringning så det der så litt slutty ut.. Slappe pupper? Bruker du en bh så kommer de mer opp og blir mer fyldige. Trenger vel ikke push-up kanskje, men noe iallefall;)

Anonymous poster hash: ee666...ba7

Skrevet

Unnskyld meg men mener du at det bilde HI har lagt ut her ser SLUTTY ut?

Nei gud, gå med den kjolen uten bh, jeg syns du ser flott ut. Ser mye mer slutty ut når folk viser fire meter med kløft.

Anonymous poster hash: f0dc5...e79
Skrevet

Nei gud, gå med den kjolen uten bh, jeg syns du ser flott ut. Ser mye mer slutty ut når folk viser fire meter med kløft.

Push up som holder på å velte ut av kjolen, det er slutty det

Anonymous poster hash: 8617d...9da

Skrevet

Ja DET er jeg enig i, men på det bilde hun har lagt ut er det ingenting som holder på å velte ut noe sted. Ser bare pent ut ! :)

Skrevet

Den kjolen kan du fint gå med uten bh. Evt prøv sånn teip

Anonymous poster hash: ddafd...f77

Skrevet

Hva skjer når du bøyer deg fremover?

Om kjolen sitter såpass stramt at man ikke ser navelen din når du bøyer deg fremover kan du fint gå uten bh.

Jeg personlig ville følt meg naken og tatt en singlet under.

Anonymous poster hash: 46002...b38

Skrevet

Har du ikke lavt skårete bh-er til sånne kjoler? I såfall kanskje du bør vurdere å kjøpe en. Jeg synes kjolen ar pen. Man kan ha så lav utringning når den har så mye lengde og armer uten at det blir horete. 

Skrevet

Har ikke slike bh'er. Dette er nok den eneste kjolen jeg har med utringning i det store og det hele. Skal gå å se i butikk :) kjolen heter "Wendy dress" og er fra Bik bok.

Skrevet

Ja DET er jeg enig i, men på det bilde hun har lagt ut er det ingenting som holder på å velte ut noe sted. Ser bare pent ut ! :)

Jeg var enig med deg altså :) Hi ser fin ut :) Var egentlig litt ment til den over som mente hi så slutty ut

Skrevet

Har ikke slike bh'er. Dette er nok den eneste kjolen jeg har med utringning i det store og det hele. Skal gå å se i butikk :) kjolen heter "Wendy dress" og er fra Bik bok.

De har jo fantastiske bh'er på Bik bok til slik bruk!

Anonymous poster hash: c4806...dd9

Skrevet

Veldig fin! Jeg hadde tatt en tynn svart singlet med blondekant under.

Skrevet

Jeg bruker aldri utringning så det der så litt slutty ut.. Slappe pupper? Bruker du en bh så kommer de mer opp og blir mer fyldige. Trenger vel ikke push-up kanskje, men noe iallefall;)

Haha, og ja - jeg har slappe boobs! Slutta med amming for 7 mnd siden, eller deromkring. Takk for din ærlige mening ;)

Skrevet

Haha, og ja - jeg har slappe boobs! Slutta med amming for 7 mnd siden, eller deromkring. Takk for din ærlige mening ;)

Var ikke slemt ment :D Og sier ikke hengepupper er fælt.

Men 3-4 cm slapp kløft tjener deg ikke :) Heis de heller litt opp så de henger på "rett" plass i en slik småhøytidelig setting ;)

Skrevet

Du kan fint ha BH under den kjolen. Utringningen er dyp, men ikke vid. Synes overhodet ikke det ser slutty ut, men tror den ville sittet penere med bh under.

Anonymous poster hash: ced76...ea9
Skrevet

For å presisere: Jeg syntes det ser slutty ut UTEN bh, pga slapp kløft, ikke pga selv kjolen!

Hilsen slutty-dama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...