Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Den 19/11 var jeg hos legen da fant de ut at jeg var 16 + 2 på vei, fordi jeg ville ha det bekreftet. Og barnefaren trodde meg ikke, selvom jeg filmet mens ventet svar på testen. Så jeg fikk se lillegullet på UL skjermen og jeg fikk de et bankene hjerte og litt annet så det virket som alt er bra. Og etter den dagen har jeg kjent daglig spark, ikke ofte men hvertfall før jeg legger meg eller når jeg står opp. Så tok jeg blodprøve og urinprøve. Og på fredagen så ringte sykehuset meg. Jeg tok ikke telefonen pga jeg hadde den på lydløs. Tenkte jeg skulle ringe tilbake på mandagen før å høre hva de ville. Bør jeg bekymre meg? Jeg føler jeg ikke bør det, de skal bare snakke om enten prøvene eller innkalle meg til en UL. Anonymous poster hash: 788c8...916 Anonymous poster hash: 175ec...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Sikkert ikke noe alvorlig, kanskje du må ha jerntilskudd eller noe slikt.. Ikke tenk så mye på det:-) Anonymous poster hash: e6b0e...8c3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Om du kjenner daglige spark i uke 17/18 så vil jeg tro at de ringer fordi du er mye lengre på vei enn det de / du trodde Anonymous poster hash: d0a01...d97
TPK Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Jeg kjenner også daglige spark (17+5), har gjort det noen uker allerede. Så det trenger ikke bety så mye. Jeg er tredjegangs da. De tok vel vanlige blodprøver, som f.eks om du er dekket av vaksinen mot røde hunder. Det kan være noe så enkelt som at du har lite antistoffer, mangler vitaminer/jern, o.l. Er det noe alvorlig ringer de mer enn en gang! Ring tilbake mandag morgen du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå