Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Skulle jo rydde, dusje, ta et glass vin og se film mens gubben er på julebord. Sovna sammen med yngste under leggetid og sitter her med fett hår, cola og potetgull, et helsikkes rot rundt i stua OG: jeg satt på Dagsrevyen!! Haha #småbarnsmor Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Skulle jo rydde, dusje, ta et glass vin og se film mens gubben er på julebord. Sovna sammen med yngste under leggetid og sitter her med fett hår, cola og potetgull, et helsikkes rot rundt i stua OG: jeg satt på Dagsrevyen!! Haha #småbarnsmor Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5 Du, det skjer for ofte her også... *en dag blir det* Anonymous poster hash: f74b2...007
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Samme skjedde her! og ikke bare sovna jeg sammen med ungen, men fikk en akutt prolaps eller noe lignende i ryggen, for andre gang nå siden fødselen, så jeg klarer ikke gå oppreist, og kryper rundt på gulvet. Så da kan jeg glemme dusj og alt ikveld, og vet ikke hvordan jeg skal få oss ut dørene på middag imorgen heller... :/ Anonymous poster hash: f7bff...e5b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Samme skjedde her! og ikke bare sovna jeg sammen med ungen, men fikk en akutt prolaps eller noe lignende i ryggen, for andre gang nå siden fødselen, så jeg klarer ikke gå oppreist, og kryper rundt på gulvet. Så da kan jeg glemme dusj og alt ikveld, og vet ikke hvordan jeg skal få oss ut dørene på middag imorgen heller... :/ Anonymous poster hash: f7bff...e5b Stakkars! Ring etter hjelp? Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #5 Skrevet 28. november 2015 Samme skjedde her! og ikke bare sovna jeg sammen med ungen, men fikk en akutt prolaps eller noe lignende i ryggen, for andre gang nå siden fødselen, så jeg klarer ikke gå oppreist, og kryper rundt på gulvet. Så da kan jeg glemme dusj og alt ikveld, og vet ikke hvordan jeg skal få oss ut dørene på middag imorgen heller... :/ Anonymous poster hash: f7bff...e5b Stakkars! Ring etter hjelp? Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5 Ikke så mye noen kan gjøre akkurat ikveld. Får se hvordan det står til imorgen, om jeg må få min bror til å komme hit og hjelpe oss ut dørene, for vi bor for sikkerhetsskyld i 3 etg uten heis Sist varte det i 3 dager, og siden det gikk over trodde jeg det var et engangstilfelle. Men det ser ut for at jeg nok må få sjekket opp i dette ja. Andre gang på 4 mndr. Typisk at dette skjer når det er helg, og søndag da... Men men! Anonymous poster hash: f7bff...e5b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 Samme skjedde her! og ikke bare sovna jeg sammen med ungen, men fikk en akutt prolaps eller noe lignende i ryggen, for andre gang nå siden fødselen, så jeg klarer ikke gå oppreist, og kryper rundt på gulvet. Så da kan jeg glemme dusj og alt ikveld, og vet ikke hvordan jeg skal få oss ut dørene på middag imorgen heller... :/ Anonymous poster hash: f7bff...e5b Stakkars! Ring etter hjelp? Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5 Ikke så mye noen kan gjøre akkurat ikveld. Får se hvordan det står til imorgen, om jeg må få min bror til å komme hit og hjelpe oss ut dørene, for vi bor for sikkerhetsskyld i 3 etg uten heis Sist varte det i 3 dager, og siden det gikk over trodde jeg det var et engangstilfelle. Men det ser ut for at jeg nok må få sjekket opp i dette ja. Andre gang på 4 mndr. Typisk at dette skjer når det er helg, og søndag da... Men men! Anonymous poster hash: f7bff...e5b Du har sikkert fått en kink Synes synd på deg, for det er så utrolig vondt, og man blir så hjelpesløs God bedring Anonymous poster hash: a2c6e...e5a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Samme skjedde her! og ikke bare sovna jeg sammen med ungen, men fikk en akutt prolaps eller noe lignende i ryggen, for andre gang nå siden fødselen, så jeg klarer ikke gå oppreist, og kryper rundt på gulvet. Så da kan jeg glemme dusj og alt ikveld, og vet ikke hvordan jeg skal få oss ut dørene på middag imorgen heller... :/ Anonymous poster hash: f7bff...e5b Stakkars! Ring etter hjelp? Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5 Ikke så mye noen kan gjøre akkurat ikveld. Får se hvordan det står til imorgen, om jeg må få min bror til å komme hit og hjelpe oss ut dørene, for vi bor for sikkerhetsskyld i 3 etg uten heis Sist varte det i 3 dager, og siden det gikk over trodde jeg det var et engangstilfelle. Men det ser ut for at jeg nok må få sjekket opp i dette ja. Andre gang på 4 mndr. Typisk at dette skjer når det er helg, og søndag da... Men men! Anonymous poster hash: f7bff...e5b Du er alene med baby??? Dette er ikke forsvarlig. Anonymous poster hash: 3f4c3...755
FruLesehest Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Når jeg ventet mitt førsre barn fikk jeg et råd hos en venninne: Ingenting blir som man har tenkt! Det stemmer så bra på ca alt. Har vært mamma i seks år og jeg prøver å leve etter det hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Når jeg ventet mitt førsre barn fikk jeg et råd hos en venninne: Ingenting blir som man har tenkt! Det stemmer så bra på ca alt. Har vært mamma i seks år og jeg prøver å leve etter det hele tiden. Hehe, der stemmer er mamma på snart syvende år! Kommer vel en tid der ting blir litt som man planlegger ;-) de blir jo store en dag! Anonymous poster hash: 4c0ef...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå