Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Har de siste ukene fått smerter fra armhulen og litt bakover. (Høyre side) Det er ekstra ømt på kvelden etter bh bruk. Jeg har kjent etter kul i bryst og armhule men kjenner ikke noe. Smerten har blitt sterkere og sterkere men foreløpig ikke så vondt at jeg må ta smertestillende. Gått uten bh i dag men den er der fortsatt. Det virker som det sitter litt dypt på ett vis. Jeg har også noen ganger en sterk stikkende smerte som liksom stråler ut fra der det er vondt. Da stråler det frem mot bryst og bakover til rygg. Synes det er flaut å gå til lege med slike diffuse plager. Noen forslag til hva det kan være? Burde jeg gå til lege? Anonymous poster hash: ae7f3...54f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Ta en tur til en kiropraktor eller naprapat. Høres ut som en ribbe kan være involvert i tillegg til muskulært. Du kan også prøve å tøye latissimus-muskelen - google tøyning og latissimus dorsi så finner du sikkert noen. Anonymous poster hash: f6de7...b28
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Ta en tur til en kiropraktor eller naprapat. Høres ut som en ribbe kan være involvert i tillegg til muskulært. Du kan også prøve å tøye latissimus-muskelen - google tøyning og latissimus dorsi så finner du sikkert noen. Anonymous poster hash: f6de7...b28 Takk for svar. Det er nøyaktig der det er vondt når jeg ser tegning av muskelen. Skal begynne å tøye. Har tidligere fått behandling for stram brystmusklatur så jeg har nok en svakhet i muskulatur i overkroppen. Anonymous poster hash: 0cd5b...c07
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Ta en tur til en kiropraktor eller naprapat. Høres ut som en ribbe kan være involvert i tillegg til muskulært. Du kan også prøve å tøye latissimus-muskelen - google tøyning og latissimus dorsi så finner du sikkert noen. Anonymous poster hash: f6de7...b28 Takk for svar. Det er nøyaktig der det er vondt når jeg ser tegning av muskelen. Skal begynne å tøye. Har tidligere fått behandling for stram brystmusklatur så jeg har nok en svakhet i muskulatur i overkroppen. Anonymous poster hash: 0cd5b...c07 Begynn å tøye, og så kan det være lurt å få et treningsprogram for stabilitet i mage/rygg + styrketrening for overkropp (og beina). Få gjerne satt opp et godt tøyeprogram også. Jeg tenker da på øvelser som du kan gjøre hjemme (hvis du ikke kan dra på treningsstudio), da kan du trene når det passer deg bedre, du trenger ikke barnevakt osv. Jeg gjør gjerne noen øvelser og/eller tøyer mens jeg ser et tv-program, en film eller lignende, da kan jeg fort bruke en halv til en time uten egentlig å føle at jeg gjør så mye. Men får likevel god effekt av det. Anonymous poster hash: f6de7...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå