Gå til innhold

Dere som har avtalt å leve uten sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Avtalen er slik fordi mannen ikke lenger ønsker sex. Ingen sykdom eller graviditet inne i bildet.Anonymous poster hash: 24f83...768

Så han er homofil?Anonymous poster hash: 92be8...4d7
Nei, han tenner bare ikke på meg etter fødslene. Mern vi ønsker å bevare familien, ikke minst for barnas skyld.Anonymous poster hash: 24f83...768
Er det greit at du får deg en elsker da? Det er jo ikke din feil om han ikke tenner på deg lenger. Og det er nok ikke vanskelig å finne en mann som tenner på deg..Anonymous poster hash: 92be8...4d7
Man vet aldri om man klarer å finne noen ny, jeg er ikke akkurat populær blant menn og har aldri vært det. 'han vil ikke ha åpent forhold.Anonymous poster hash: 24f83...768
Han vil ikke ha åpent forhold!?

 

Hvis min samboer hadde hatt den frekkhetens nådegave å si at "siden jeg ikke lenger ønsker å ha sex med deg, må DU leve i sølibat", da hadde jeg ledd på meg et stygt brokk!

Han kan da ikke bestemme om noen andre skal få noe som han selv ikke hæler! Anonymous poster hash: 27338...f4b

Det kan han selvsagt ikke, men man kan ikke tvinge han til å bli i et åpent forhold heller. Her er det damen som da må ta valget om å enten leve uten sex, men sammen med mannen sin eller bryte forholdet og finne seg en som har samme sexbehov som henne.

 

Anonymous poster hash: 8aac5...6d6

Man kan ikke tvinge ham til å være i et åpent forhold? Tja, det skal vi nå se på. Hvis mannen kan bestemme at fra nå av lever vi i et sexløst forhold, kan da kona svare at fra nå av lever vi i et åpent forhold!

 

Han bestemmer over seg selv, men ikke over andre. Husk at det kun er FORHOLDET som er sexløst. Ikke livet hennes.

 

Anonymous poster hash: 27338...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

 

Avtalen er slik fordi mannen ikke lenger ønsker sex. Ingen sykdom eller graviditet inne i bildet.Anonymous poster hash: 24f83...768

Så han er homofil?Anonymous poster hash: 92be8...4d7
Nei, han tenner bare ikke på meg etter fødslene. Mern vi ønsker å bevare familien, ikke minst for barnas skyld.Anonymous poster hash: 24f83...768
Er det greit at du får deg en elsker da? Det er jo ikke din feil om han ikke tenner på deg lenger. Og det er nok ikke vanskelig å finne en mann som tenner på deg..Anonymous poster hash: 92be8...4d7
Man vet aldri om man klarer å finne noen ny, jeg er ikke akkurat populær blant menn og har aldri vært det. 'han vil ikke ha åpent forhold.Anonymous poster hash: 24f83...768
Han vil ikke ha åpent forhold!?

 

Hvis min samboer hadde hatt den frekkhetens nådegave å si at "siden jeg ikke lenger ønsker å ha sex med deg, må DU leve i sølibat", da hadde jeg ledd på meg et stygt brokk!

Han kan da ikke bestemme om noen andre skal få noe som han selv ikke hæler! Anonymous poster hash: 27338...f4b

Det kan han selvsagt ikke, men man kan ikke tvinge han til å bli i et åpent forhold heller. Her er det damen som da må ta valget om å enten leve uten sex, men sammen med mannen sin eller bryte forholdet og finne seg en som har samme sexbehov som henne.

 

Anonymous poster hash: 8aac5...6d6

Man kan ikke tvinge ham til å være i et åpent forhold? Tja, det skal vi nå se på. Hvis mannen kan bestemme at fra nå av lever vi i et sexløst forhold, kan da kona svare at fra nå av lever vi i et åpent forhold!

 

Han bestemmer over seg selv, men ikke over andre. Husk at det kun er FORHOLDET som er sexløst. Ikke livet hennes.

 

Anonymous poster hash: 27338...f4b

 

 

 

Han velger nok å gå hvis jeg begynner å ha sex med andre og erklærer at nå er vi i åpent forhold. Har foreslått det for ham tre ganger, og det var kategorisk "nei" med panisk blikk hver gang.

 

Anonymous poster hash: 24f83...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Avtalen er slik fordi mannen ikke lenger ønsker sex. Ingen sykdom eller graviditet inne i bildet.

 

Anonymous poster hash: 24f83...768

Så han er homofil?

 

Anonymous poster hash: 92be8...4d7

 

Nei, han tenner bare ikke på meg etter fødslene. Mern vi ønsker å bevare familien, ikke minst for barnas skyld.

 

Anonymous poster hash: 24f83...768

Er i samme type forhold som deg. Bare at her er det jeg som ikke har lyst på mannen

 

Vi lever likevel sammen og er en helt super familie! :-)

 

Men vi har åpent forhold, så jeg får sex andre steder. Nå får jeg virkelig oppfylt alle mine innerste sexfantasier. ;-)

 

 

Anonymous poster hash: bc73a...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Avtalen er slik fordi mannen ikke lenger ønsker sex. Ingen sykdom eller graviditet inne i bildet.

 

Anonymous poster hash: 24f83...768

Så han er homofil?

 

Anonymous poster hash: 92be8...4d7

Nei, han tenner bare ikke på meg etter fødslene. Mern vi ønsker å bevare familien, ikke minst for barnas skyld.

 

Anonymous poster hash: 24f83...768

Er i samme type forhold som deg. Bare at her er det jeg som ikke har lyst på mannen

 

Vi lever likevel sammen og er en helt super familie! :-)

 

Men vi har åpent forhold, så jeg får sex andre steder. Nå får jeg virkelig oppfylt alle mine innerste sexfantasier. ;-)

 

 

Anonymous poster hash: bc73a...54c

Unnskyld meg, men hvordan kan du overhode sammenligne deg med hi? Du får all den sexen du har lyst på. Hun får ingenting, attpåtil en mann som sier han ikke tenner på henne.

 

Hi: når mannen din blir vill i blikket når du foreslår åpent forhold selv om han sier han ikke tenner på deg: det må da være noe alvorlig galt med følelseslivet hans??? Og når det gjelder spørsmålet ditt om kos, har du spurt han? Om dere kan kose selv om han ikke vil ha sex? Jeg syns det er noe grunnleggende destruktivt å skulle leve med en mann som du føler ikke er tiltrukket av deg i det hele tatt, men som ikke vil la deg gå. Hvordan ser du for deg dette forholdet i lengden?

 

 

 

Anonymous poster hash: ead6a...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...