Gå til innhold

Hva er dine mest egoistiske ønsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg: kunne tenkt meg å flytte langt vekk herfra med gubbe og barn. Bodd her i to år i hans bygd som han vokste opp i. Bor billig og har 30 min i bil til jobb. Største som jeg hadde fra før har starta på skolen og vil aldri flytte. Han vil heller ikke flytte! Jeg har sagt jeg ikke trives. Mini har besteforeldre her som stiller opp hver helg. Var på julemesse idag og følte på hvor lite jeg passer inn her..sukk. Huset vi bor i føles lånt ut for meg, føles ikke som hjemme.

Anonymous poster hash: 5113f...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå; flytte fra mann og barn og leve livet mitt alene slik JEG vil...

Er inne i en negativ og vanskelig periode nå....

Anonymous poster hash: 0fc42...d45

Skrevet

At Norge hiver ut alle asylsøkere og stenger grenser og at islam forbys

Anonymous poster hash: 96e71...3ea

Skrevet

Vinne masse penger i lotto.

Anonymous poster hash: 1884f...c9a

Skrevet

Noen millioner slik at jeg kan bygge drømmehuset.

Anonymous poster hash: 36b41...a32

Skrevet

At Norge hiver ut alle asylsøkere og stenger grenser og at islam forbys

Anonymous poster hash: 96e71...3ea

Signerer denne.

Anonymous poster hash: be8c7...905

Skrevet

Bygge nytt hus, langweekend alene med mannen og bli frisk!

Anonymous poster hash: d2650...b1b

Skrevet (endret)

Å bli frisk og kunne fungere normalt for meg selv, min mann, mine barn og mitt barnebarn. 

Endret av HvittHus
Skrevet

At svigermor som har halve huset skal flytte ut. Vi trenger plassen, og jeg vil ha huset for oss selv

Anonymous poster hash: a6599...bff

Skrevet

Beustvorter uten værk. Gjerne at de mister følelse helt til jeg er ferdig med amming.

Anonymous poster hash: ed573...8cc

Skrevet

Flytte fra mannen og bli sammen med han jeg er forelska i...:( Jeg er dessverre møkk lei av mannen, som alltid setter seg selv først. Økonomien og alder til barna gjør at jeg blir hvertfall et par år til..

Anonymous poster hash: b370d...de8

Skrevet

Å ta slankeposerasjon for å få bort litt mer fett og overlødig hud fra magen.

Å få vite hva min soulmate føler om meg slik at jeg kan ta beslutningen jeg trenger å ta..

Anonymous poster hash: e4d47...ec2

Skrevet

At Norge hiver ut alle asylsøkere og stenger grenser og at islam forbysAnonymous poster hash: 96e71...3ea

Signerer denne. Anonymous poster hash: be8c7...905

Religion forbys!

Anonymous poster hash: d49d7...37b

Skrevet

Flytte tilbake til hjembyen min (sammen med mann og kommende barn).

Anonymous poster hash: cbc39...940

Skrevet

Større pupper 😂 Har råd men vi skal kjøpe ny leilighet så de pengene går enten til egenkapitalen eller nye møbler..

Anonymous poster hash: f2d7b...935

Skrevet

At jeg kunne spise så mye sjokolade jeg ville uten å legge på meg. Og snop, is osv. Men jeg vil ikke at andre damer skal ha samme gode! Jeg er normalvektig og slank altså, men lei av å passe på å ikke spise for mye. 

Anonymous poster hash: 7d370...c6c
Skrevet

Ikke hatt mann og barn. Bodd helt alene i ett eller annet varmt land.

Anonymous poster hash: 89f13...446

Skrevet

Flytte fra mannen og bli sammen med han jeg er forelska i...:( Jeg er dessverre møkk lei av mannen, som alltid setter seg selv først. Økonomien og alder til barna gjør at jeg blir hvertfall et par år til..

Hvordan klarer du dt? Har du kontakt med han du er forelska i, og er han forelsket i deg?

Skrevet

Hvordan klarer du dt? Har du kontakt med han du er forelska i, og er han forelsket i deg?

Vi sees jevnlig fordi vi har verv sammen. Har flørta litt, men aner ikke hva han føler for meg, dette var jo ønsker😉. Kan jo ikke finne ut hva han føler, både av respekt for han og ikke minst mannen. Så nå er jeg bare ulykkelig, og håper det går over😔

Skrevet

Ønsker at både jeg og min datter skal bli helt friske.

Anonymous poster hash: 5ec76...ed5
Skrevet

Å ta doktorgrad! Ikke så lenge siden jeg begynte, og er veldig heldig som har en jobb hvor jeg kun gjør ting for min egen del (altså, utdanner meg) og som attpåtil lønner meg ok. 

Også ønsker jeg meg veldig et barn til, da. Det er vel også en grunnleggende egoistisk tanke? 

Anonymous poster hash: fab03...12d
Skrevet

Vi sees jevnlig fordi vi har verv sammen. Har flørta litt, men aner ikke hva han føler for meg, dette var jo ønsker😉. Kan jo ikke finne ut hva han føler, både av respekt for han og ikke minst mannen. Så nå er jeg bare ulykkelig, og håper det går over😔

Så hele ønske er basert på fantasi egentlig? Altså du aner ikke hvordan fyren egentlig er😳 Misforstå meg rett, bare poengterer dette for det er stor sjangs for at det hele går over.

Skrevet

Er så heldig at jeg er lykkelig. Jeg ønsker meg friske unger og en dag på spa

Anonymous poster hash: 2ceeb...a46

Skrevet

Bruke penger på å forstørre puppene ettersom jeg har veldig lav selvtillig pga jeg har to blå bær til pupper.

Å ha mer barnefri!

Savner å kunne gjøre mer voksenting uten å ha barn med.

Hadde vært luksus å bare kunne gått på kino,bowlet med en vennine eller gått på ett standup show jeg har lyst å se.

Anonymous poster hash: 81470...edc
Skrevet

Ha sex med en gammel flamme som jeg aldri gikk så langt med. Vi klinte bare og hadde hendene i buksa på hverandre når vi møttes i fylla, jeg drømmer enda om hvordan det ville vært å tatt den helt ut med han. Men kan ikke det pga samboeren.

Anonymous poster hash: 2094d...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...