Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Jeg og min eks flyttet fra hverandre i fjor, nå har vi ordnet papirene i banken slik at huset og lånet er ført over på meg. Han ble ikke kjøpt ut, så det var ingen ekstra sum. Nå står det i nettbanken min at lånet først er innfridd, for så at det er blitt tilbakebetalt, men jeg har 19.000kr ekstra på konto. Har sjekket summen som er innbetalt og summene som er trekt og da blir det 19.000 ogjen. Kan det komme av at vi hadde tre lån som nå er blitt til ett? Vi hadde altså lån i husbanken, i eika og i sparebanken (alt er lån på huset), mens når vi overførte på meg nå samlet banken alt hos dem. Skjønner ingenting?! Anonymous poster hash: e65db...d7a
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Jeg og min eks flyttet fra hverandre i fjor, nå har vi ordnet papirene i banken slik at huset og lånet er ført over på meg. Han ble ikke kjøpt ut, så det var ingen ekstra sum. Nå står det i nettbanken min at lånet først er innfridd, for så at det er blitt tilbakebetalt, men jeg har 19.000kr ekstra på konto. Har sjekket summen som er innbetalt og summene som er trekt og da blir det 19.000 ogjen. Kan det komme av at vi hadde tre lån som nå er blitt til ett? Vi hadde altså lån i husbanken, i eika og i sparebanken (alt er lån på huset), mens når vi overførte på meg nå samlet banken alt hos dem. Skjønner ingenting?! Anonymous poster hash: e65db...d7a Kanskje lurt å få med at to av lånene var bundet rente mens det siste var flytende! Anonymous poster hash: e65db...d7a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: e65db...d7a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Kjære vene, ring banken Anonymous poster hash: c8869...ed8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Kjære vene, ring banken Anonymous poster hash: c8869...ed8 Skal jo det i morgen, men de har ikke åpent nå Anonymous poster hash: e65db...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå