Gå til innhold

Dere som ikke eier hus/leilighet, men leier: hvor mye sparer dere i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier, har ikke egenkapital dessverre. Begynte først å spare i år, pga det var i år jeg var ferdig på skole. Sparer 10.000 i mnd, så nå har jeg spart 110.000. Har på en følelse at jeg sparer alt for lite, kommer aldri til å få nok egenkapital, men har ikke mulighet til å spare så mye mer, pga husleie på 12.000, utgifter på barnepass mens jeg jobber, transport, fritidsaktivitteter, mat, klær, osv. Dere da ?

Anonymous poster hash: 4cab9...68e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar er år til så hadde du hatt mer enn nok til egenkap for et hus her jeg bor! :P Jeg har ikke lykkes med å få fast jobb enda, så vi kan ikke spare mer enn 2500 i mnd dessverre... Holder på å få kjøpt oss hus, men må låne til resten av egenkapitalen. 2500 i mnd har vi spart over snart 5 år nå.

Anonymous poster hash: 5dd52...52f

Skrevet

Jeg leier, har ikke egenkapital dessverre. Begynte først å spare i år, pga det var i år jeg var ferdig på skole. Sparer 10.000 i mnd, så nå har jeg spart 110.000. Har på en følelse at jeg sparer alt for lite, kommer aldri til å få nok egenkapital, men har ikke mulighet til å spare så mye mer, pga husleie på 12.000, utgifter på barnepass mens jeg jobber, transport, fritidsaktivitteter, mat, klær, osv. Dere da ?

Anonymous poster hash: 4cab9...68e

Da har du bra utbetalt. Jeg får ikke spart har husleie på 10000 og inntekt på 19000

Anonymous poster hash: 130b0...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...