Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Er konstant sliten med mere for tida, stemmer ikke overens med utmattelse eller ME. Så noen nevnte fatigue for meg. Vet lite om det, og ser det er vanlig i forbindelse med kreft (noe jeg ikke har). Har vært sykmeldt ei stund pga en tilstand som ikke er plagsom lengre. Føler nå problemet er gått over til noe annet. Har lagt et ganske tøft og stresset år bak oss, psykisk, og ting er ennå ikke avklart, om det har noe å si. Anonymous poster hash: ae9cf...7e7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Er konstant sliten med mere for tida, stemmer ikke overens med utmattelse eller ME. Så noen nevnte fatigue for meg. Vet lite om det, og ser det er vanlig i forbindelse med kreft (noe jeg ikke har). Har vært sykmeldt ei stund pga en tilstand som ikke er plagsom lengre. Føler nå problemet er gått over til noe annet. Har lagt et ganske tøft og stresset år bak oss, psykisk, og ting er ennå ikke avklart, om det har noe å si. Anonymous poster hash: ae9cf...7e7 Har du sjekket blodtrykket? Lavt blodtrykk kan gjøre deg sliten. Det samme gjør magel på D-vitain, jern og B-vitamin. Du å ta en skikkelig sjekk hos legen, kanskje du har en mangel. Det er vanligere enn man tror. Anonymous poster hash: b876f...462
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Jeg har sjekket de tingene, har tatt både ferritin og d-vit, og det er ganske nylig kontrollert. Forøvrig har alle prøver og bilder vært normale. Anonymous poster hash: ae9cf...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå