Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Nå må jeg sjekke her om jeg er ordentlig sær. Kanskje ikke det lureste stedet å sjekke da 😂 Har akkurat fått "kjeft" av ei venninne, og faktisk fått beskjed om at jeg er en dårlig mor. Vi har bestemt oss for at vi dropper jul i år. Eller, mer riktig, vi dropper å pynte og styre hjemme. Vi overtar nytt hus i begynnelsen av januar, og kommer til å bruke romjulen til å pakke. Derfor kommer vi ikke til å pynte hjemme, og vi har bedt oss selv bort til mine foreldre fra 23-25 des. Nå har jeg fått beskjed om st jeg frarøver 2 åringen gode minner, og at vi bør ha normal julefeiring hjemme hvis ikke så er vi slemme mot barnet.... Vi kommer jo til å pynte med ting som blir lagd i barnehagen, men ikke ta frem julepynten osv. Og det blir julegaver og kalender osv. Jeg ser ikke problemet, og syns vi har funnet en god løsning 😄 Hva syns dere? Anonymous poster hash: 89a78...a59
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Hadde gjort det akkurat som dere gjør!
TinaK 1990 Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Kjære vene....dere dropper da ikke jul? Dere er i et pyntet hus som gjester fra 23-25...og utover det en 2 åring får ikke traumer av dette. Når jeg leste overskriften tenkte jeg at dere virkelig dropper jula med gaver, mat og kos. Lykke til med pakking og nytt hus. Lykke til med den venninna. ..hun trenger det 😂😂
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Dette er jo ikke å droppe jul. Dere skal jo feire jul bare droppe en del av pyntingen. Lykke til med flytting og god jul Anonymous poster hash: ce56c...dc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #5 Skrevet 28. november 2015 Dårlig mor??? Javel. Nei du pynter litt på bordet. Pynter med det barn kommer med fra barnehage . Kanskje dere kan kjøpe en nisse eller to? Det blir så fint. En to åring bryr seg ikke om hvor mye du har pyntet. Pynt litt det er helt greit! Anonymous poster hash: 0cfc8...c6d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 Veldig fornuftig prioritering!! Jeg hadde gjort d samme Anonymous poster hash: a7812...655
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #7 Skrevet 28. november 2015 Venninna di høres slitsom ut... Anonymous poster hash: 7d520...8b7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #8 Skrevet 28. november 2015 Takk, godt å høre at vi ikke er helt sære som gjør det sånn. Tenker også at for et litt eldre barn ville tradisjoner og pynt vært viktigere enn når man er 2. Og vi kommer jo til å gjøre noen koselige ting som pepperkakebaking osv. Jeg orker bare ikke å pakke opp masse ting, når målet etter jul er å få mest mulige ting ned i esker 😂 Anonymous poster hash: 89a78...a59
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #9 Skrevet 28. november 2015 Å si at du er en dårlig mor pga det, gjør jammen henne til en veldig dårlig venninne Anonymous poster hash: 1b016...7b6
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. november 2015 #10 Skrevet 28. november 2015 Dette er uansett ikke en jul 2-åringen kommer til å huske, han er for liten til det. Synes dere prioriterer helt riktig.
soleia Skrevet 28. november 2015 #11 Skrevet 28. november 2015 Hadde gjort det same. Kor mykje hugsar du frå jula då du var to år? Ungane har ikkje fått særleg forventningar til jula før dei var 4.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #13 Skrevet 28. november 2015 Ungen er 2 år?! Høres fornuftig ut sånn som du tenker synes jeg. Hadde det vært større barn så hadde det kanskje vært litt kjedelig for dem men det er jo uansett ikke aktuelt her. Anonymous poster hash: c9e1f...458
Syngensang Skrevet 28. november 2015 #14 Skrevet 28. november 2015 Hadde gjort akkurat som deg. Har nettopp flytta, og det er absolutt ikkje noko poeng å drage dram julepynt i eit hus der ein driv og pakkar ned for å flytte;-)
februarprins2013 Skrevet 28. november 2015 #15 Skrevet 28. november 2015 Du gjør det helt riktig venninnen din er jo helt på bærtur
FrkKværner Skrevet 28. november 2015 #16 Skrevet 28. november 2015 Hahaha herlighet. Jeg hadde gjort akkurat som dere. Toåringen får ikke traumer av manglende pynt hjemme 😂😂. Dere feirer jo jul selv om dere dropper å pynte hjemmet pga flytting. Stress nok å flytte fra før av om man ikke skal flytte og pakke opp og ned julepynten i tillegg. Det blir sikkert endel rot hos dere fremover med flytteesker, ting som skal sorteres og kastes så liten vits å dekke flytteesker med duker og søppel med julekuler. Kos dere i julen hos andre og lykke til med flytting på nyåret 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå