Gå til innhold

Sååå vanskelige netter!!!


Litenblomst

Anbefalte innlegg

Har et problem med at jeg våkner mange ganger og er svett, må tisse eller føler meg generelt uggen. Det hjelper selvsagt ikke på trøttheten om dagen heller. Noen andre som opplever det samme? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har slitt med søvn i begge svangerskapene, så (skremmende nok) begynner å bli vant til det :P har ikke sovet 1 lang god nattssøvn siden før jeg ble gravid med førstemann :) ikke for å ødelegge for førstegangsgravide, men blir ikke mer søvn når de kommer heller som oftest :)

 

men med nr.1 ble jeg aldri trøtt om kvelden, klarte ikke å sovne før i 5 tiden på morningen. mens nå våkner jeg hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på nøyaktig samme måte og slik var det sist gang også. Eneste som hjelper er å ikke legge meg for tidlig (selv om jeg gjerne vil legge meg 20:30 om jeg kan, haha) og drikke lite væske etter kl. 18. Da hender det at jeg sover så og si igjennom natta :)

 

Jeg sov forresten veeeeldig godt når baby kom ut. Amming gjorde meg så søvnig og sov gjerne på dagen også om jeg trengte det. Så her var det motsatt :) Var også heldig med baby som sov mye de første månedene (spiste på dagtid og sov natta igjennom), så det kan jo skje for dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig slitsomt. Men skal nok prøve å legge meg litt senere og drikke litt mindre på kvelden. Håper det går litt bedre. Er så sliten nå...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dårlig om natten, men jeg sover dårlig. Drømmer veldig mye, og det er så mye som skjer i drømmene at jeg er utslitt når jeg våkner. Våkner en del pga drømmene og, og de siste nettene har jeg måtte stå opp for å gå på do og. 

I tillegg er jeg stuptrøtt fra fem seks-tiden frem til rundt 8-tiden og lysvåken når jeg skal legge meg. Lenge siden jeg har følt meg uthvilt, og jeg savner kaffekoppen om morgen veldig i disse dager, men på et eller annet vis går det likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde med å drikke mindre, men våkner likefullt fordét. Kjenner behov for å tisse selv om det bare kommer er par dråper. Akkurat som om blæra mi ikke har nok plass. Mye luft også, som gjør at jeg føler meg dårlig. Men det verste er kanskje nattesvettingen. Våkner helt gjennomvåt nesten hver eneste natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Tissing i første trimester er hormonelt betinget. Blir ofte bedre i andre trimester (og verre igjen i tredje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...