Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Vi har ikke vokst opp sammen og er begge single med samlivsbrudd bak oss. Vi har begge barn ig det kan aldri bli oss, meb helt ærlig; det vi holder på med er sykt. Vi føler en enorm tiltrekning til hverandre, men kjenner hverandre som venner og ikke slsken og vi flørter mye sammen. Han vil ha sex, jeg holder tilbake, men vil. Hva skal jeg gjøre? 😹 Anonymous poster hash: 0b541...c90
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Du skal selvsagt ikke innlede et incestiøst forhold med din bror. Anonymous poster hash: 4513e...22a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Halvbror. Altså, en felles forelder? Det er direkte ekkelt. Incest. Anonymous poster hash: 045a4...5b0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Stebror? Halvbror? Anonymous poster hash: 466f1...a3c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Halvbror og dette er ikke greit, det vet jeg, men ingen får jo vite noe om noe skulle skje... Klarer ikke å forklare hva jeg føler for han... Anonymous poster hash: 0b541...c90
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Dere har samme far? Du kan ikke inngå et forhold med din halvbror! Straffelovens paragraf 198: "Den som har samleie med bror eller søster, straffes med fengsel inntil 1 år." https://lovdata.no/dokument/NLO/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_2-12#%C2%A7198 Anonymous poster hash: c82b3...d9b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Halvbror og dette er ikke greit, det vet jeg, men ingen får jo vite noe om noe skulle skje... Klarer ikke å forklare hva jeg føler for han... Anonymous poster hash: 0b541...c90 Da bør du faktisk oppsøke psykolog for din egen del, Hi. Du kan havne i fengsel om du gjør dette! Du og din halvbror bør ikke ha kontakt hvis dere ikke greier å ligge unna hverandre seksuelt! Anonymous poster hash: c82b3...d9b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Halvbror og dette er ikke greit, det vet jeg, men ingen får jo vite noe om noe skulle skje... Klarer ikke å forklare hva jeg føler for han... Anonymous poster hash: 0b541...c90 TROLL Anonymous poster hash: 466f1...a3c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Halvbror og dette er ikke greit, det vet jeg, men ingen får jo vite noe om noe skulle skje... Klarer ikke å forklare hva jeg føler for han... Anonymous poster hash: 0b541...c90 TROLL Anonymous poster hash: 466f1...a3c Tro meg, jeg skulle ønske det var tilfelle, men dette er fakta faen og det er vanskelig for meg. Beklager. Fikk møte ham første gang da jeg var 19 og har siden da hatt en utrolig herlig kontakt, men ingenting seksuelt. Nå holder jeg på med en kompis av ham og han flørter med meg og uttrykker at han ønsker å ha sex med meg... Har lyst, men kan ikke fordi vi har samme far og dette er vondt, men feil! Anonymous poster hash: 0b541...c90
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 Uansett hvor mye du vrir og vender på dette, er Det ikke lov. Evt får dere kjøre på, bli oppdaget havne i fengsel og få livet og familien ødelagt av skammen. Deres valg. 👍 Anonymous poster hash: 017fe...440
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Halvbror og dette er ikke greit, det vet jeg, men ingen får jo vite noe om noe skulle skje... Klarer ikke å forklare hva jeg føler for han... Anonymous poster hash: 0b541...c90 TROLL Anonymous poster hash: 466f1...a3c Tro meg, jeg skulle ønske det var tilfelle, men dette er fakta faen og det er vanskelig for meg. Beklager. Fikk møte ham første gang da jeg var 19 og har siden da hatt en utrolig herlig kontakt, men ingenting seksuelt. Nå holder jeg på med en kompis av ham og han flørter med meg og uttrykker at han ønsker å ha sex med meg... Har lyst, men kan ikke fordi vi har samme far og dette er vondt, men feil! Anonymous poster hash: 0b541...c90 Da får du holde deg unna ham og hans kompiser, ikke omgås ham. Husk at det også er noe galt med hans holdninger som ikke har grenser og flørter i vei med sin søster. Dette er noe du IKKE ønsker å gå inn i, Hi! Trekk deg helt unna, og skaff deg hjelp til å takle følelsene dine (for jeg regner med at dette er så tabu at du ikke har noen å prate med dem om...). Anonymous poster hash: c82b3...d9b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #12 Skrevet 28. november 2015 Så lenge dere ikke får barn sammen så er det vel greit. Anonymous poster hash: 9a773...e38
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #13 Skrevet 28. november 2015 Så lenge dere ikke får barn sammen så er det vel greit. Anonymous poster hash: 9a773...e38 Ja, for all del... er vel ikke så ille med et år i fengsel på hver av dem... Anonymous poster hash: c82b3...d9b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #14 Skrevet 28. november 2015 Så lenge dere ikke får barn sammen så er det vel greit. Anonymous poster hash: 9a773...e38 Ja, for all del... er vel ikke så ille med et år i fengsel på hver av dem... Anonymous poster hash: c82b3...d9b Er vel ikke så vanskelig å skjule slikt da. Anonymous poster hash: 9a773...e38
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #15 Skrevet 28. november 2015 Har lest et sted at det ikke er så uvanlig at nære slektninger blir seksuelt tiltrukket av hverandre om man ikke har vokst opp sammen og får vite om hverandre i voksen alder. Men jeg vil absolutt ikke anbefale dere å ha sex, det kommer bare til å bli vanskeligere for dere å forholde seg til hverandre. Og man kan aldri garantere at du ikke blir gravid, ingen prevensjonsmiddel er 100% sikre. (Det finnes det sikkert en million tråder om her inne) Det kan godt vere du hadde trengt å snakke med en psykolog eller lignende for å rydde opp i tanker og følelser angående denne halvbroren. Jeg skjønner godt at det er frustrerende. Du vil jo ha kontakt med broren din, og slik seksuell tiltrekning er vanvittig slitsom om man ikke får gjort noe med det. Og det bør du virkelig ikke gjøre. Anonymous poster hash: 7e174...dbf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #16 Skrevet 28. november 2015 Så lenge dere ikke får barn sammen så er det vel greit. Anonymous poster hash: 9a773...e38 Ja, for all del... er vel ikke så ille med et år i fengsel på hver av dem... Anonymous poster hash: c82b3...d9b Strafferammen er et år, det betyr ikke at man automatisk blir dømt til et år i fengsel.Det sagt, dette er jo feil feil feil. Det er incest, og du må faktisk gå til en psykolog/fastlegen din og få hjelp, fordi dette er ikke bra. Anonymous poster hash: b8a19...cdc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #17 Skrevet 28. november 2015 Du må oppsøke hjelp ja. At du i det hele tatt vurderer dette er bare nok et tegn på at det er noe galt med deg. Ekstremt lavt selvbilde? Grenseløs atferd har du i hvert fall. Slutt å ha sex med tilfeldige og hold deg selvsagt unna broren din. Gjør du det vil du bare plages av skam og anger i ettertid. Lever forresten deres felles forelder.? Anonymous poster hash: 20ee3...712
Pobie Skrevet 28. november 2015 #19 Skrevet 28. november 2015 Det er faktisk veldig vanlig at nære familiemedlemmer som ikke har vokst opp sammen (dvs møtes som voksne) innleder seksuelle forhold. Det kan være mellom søsken, eller mellom foreldre og barn. Har noe med at man har gått glipp av så mange år sammen og når man først møtes vil man uttrykke årevis med tapte følelser i løpet av kort tid, og dette bikker over i seksuell tiltrekning. Leste nylig en artikkel om det, noen som har forsket på det og skrevet bok. Men det gjør det selvfølgelig ikke greit, det er fremdeles incest.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #20 Skrevet 28. november 2015 Noen ting gjør en bare ikke og å ha sex med sin BROR ( helbror,halvbror, adoptivbror, betyr ingenting) er vemmelig og en gjør slik bare ikke. Om jeg som forelder fant ut at barna jeg hadde stelt og oppfostret hadde sex med hverandre hadde jeg ikke klart å se på dere igjen uten å tenke på dette. Anonymous poster hash: 2bc2a...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå