Gå til innhold

Utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg til barnet er det en pappa om er så PEN!

Han har dame og jeg har en fantastisk god mann, så er ikke noe forhold på gang uansett hva altså. Vi er ikke på hils, stor bhg og barna er ikke på samme avdeling.

Jeg bare måå titte! Nyte synet.

Og det har han selvfølgelig oppdaget! Nå har vi daglige blikk mot hverandre(ikke hver dag, kommer an på når jeg jobber). Dette startet ikke i går, men for 2 år siden! 

Jeg kan legge meg til å sove og drømme om han i blant, en mann jeg ikke engang vet navnet på.(kunne sikkert sjekket bilnr. men NEI)

Uskyldig og søtt, eller utroskap?

Anonymous poster hash: 5478c...75a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uskyldig! Frekt mot mannen din ja, men ikke utroskap!

Skrevet

Spesielt

Anonymous poster hash: a546c...652

Skrevet

Hva som skjer i fantasien din er bare din sak. Så lenge det aldri går noe utover det.

Anonymous poster hash: 5aeba...435
Skrevet

Er det mannen min du snakker om?

Anonymous poster hash: d307c...7d3

Skrevet

"Men tankene mine får du aldri" :P

Sikkert noen som mener dette er mental utroskap, men jeg tenker det er uskyldig så lenge det KUN er tanker. Ikke noe du agerer på, eller at du tar det ut på mannen din i negativ forstand (som fx ei jeg kjenner som forelsket seg i en annen og bare gikk og kjeftet og smalt på mannen sin. Ikke fordi mannen gjorde noe galt, men han var bare ikke han andre. Så frustrert over å ikke kunne være med han andre så tok hun frustrasjonen ut på mannen sin). Da er det plutselig ikke så uskyldig lenger :(

Anonymous poster hash: 426f1...98a

Skrevet

Neida, ikke utroskap, men fullstendig unødvendig. Når man har partner og blir betatt eller seksuelt tiltrukket av en annen, spesielt når denne andre også har partner, så skal man gjøre alt man kan for at følelsene skal kjølne. Ikke dyrke forelskelsen/betattheten, drømme om vedkommende hele tiden osv. Da kan veien være kort også til fysisk utroskap. Så av respekt for din mann, prøv å glemme denne "hotte" pappaen.

Skrevet

Mental utroskap er det, men så lenge du klarer å holde deg til fantasier så er det ikke mer enn det.

Hadde du likt om mannen din flørtet med en dame og drømte om henne på denne måten?

Ikke det? Da er det uansett ikke greit

Anonymous poster hash: 74002...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...