Gå til innhold

Telenor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått min første smarttelefon, og vet ikke hva slags abonnement jeg bør velge. Noen som kan forklare hvordan slike abonnement fungerer, altså hvor lenge jeg kan bruke data f.eks. hver måned? Jeg er skikkelig amatør på dette. Blir veldig glad for hjelp. Ønsker å fortsette med Telenor for da har jeg fri-familie...



Anonymous poster hash: d0b72...335
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Har fått min første smarttelefon, og vet ikke hva slags abonnement jeg bør velge. Noen som kan forklare hvordan slike abonnement fungerer, altså hvor lenge jeg kan bruke data f.eks. hver måned? Jeg er skikkelig amatør på dette. Blir veldig glad for hjelp. Ønsker å fortsette med Telenor for da har jeg fri-familie...

 

Anonymous poster hash: d0b72...335

Data kan du bruke så mye du vil av- da bør du velge et abo.som har ekstra mye data inkludert(5gb+blir regnet som mye)

Om du vanligvis ikke bruker så mye kan du velge et mindre og heller kjøpe mer data hvis det skulle bli behov. Du får alltid en sms når du nærmer deg oppbrukt månedlig kvote.

 

Anonymous poster hash: f1507...874

Skrevet

Tusen takk for svar. Hva betyr 5gb + egentlig? Hvor lenge, hvor mange minutter er det? 



Anonymous poster hash: d0b72...335
Skrevet

 

Tusen takk for svar. Hva betyr 5gb + egentlig? Hvor lenge, hvor mange minutter er det?

 

Anonymous poster hash: d0b72...335

http://m.dinside.no/917643/hva-faar-jeg-for-n-gigabyte

 

Det er ganske mye, sett at du surfer mest og streamer lite(altså spiller av videoer og filmer direkte fra YouTube, Netflix etc.)

Du har trådløst nett hjemme? Da er det jo uansett lite vits å bruke opp mobildata på det, hvis du kan se det via trådløst nett(wifi)

:)

 

 

Anonymous poster hash: f1507...874

Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Har fått min første smarttelefon, og vet ikke hva slags abonnement jeg bør velge. Noen som kan forklare hvordan slike abonnement fungerer, altså hvor lenge jeg kan bruke data f.eks. hver måned? Jeg er skikkelig amatør på dette. Blir veldig glad for hjelp. Ønsker å fortsette med Telenor for da har jeg fri-familie...

 

Anonymous poster hash: d0b72...335

I de aller fleste abonnement er ringetid inkludert. Så med mindre en i din familie ringer til deg med fasttelefon, spiller det forsåvidt ingen rolle hvilken operatør du har.

Men, hvis du vil ha gratis lagring på sky, er det ganske lurt med telenor.

Jeg har klart meg med 2 gb lenge, bruker WiFi hjemme, surfer på fb og Dib litt ellers. Hører en del på Spotify med mobildata. Skrur av mobildata når jeg ikke bruker det.

Endret av Minnieropptatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...