Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Hei. Noen som har gått eller har barn som går på Steinerskolen? Hvordan er det å komme fra Steinerskolen og begynne på Videregående og eventuelt universitet? Klarer man det så godt som barn fra offentlige skoler? Takk. Anonymous poster hash: 7c667...10d
Surogvanskelig Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Jeg følte jeg var mer forberedt på studielivet enn mange av mine medstudenter etter å ha gått videregående på steiner. Jeg hadde blant annet god trening på ta notater, lese selvstendig, skrive store oppgaver... Siden steiner ikke bruket lærebøker blir du god på å finne fram i litteraturen selv. Jeg var ikke så drillet i skoleeksamen som vurderingsform. Steinerskolen er jo som kjent eksamensfri, men som sagt, tok det igjen på at jeg var dyktigere til å ta selvstendige notater og skrive oppgave.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Kjempe, tusen takk 😊. Anonymous poster hash: 7c667...10d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Opp Anonymous poster hash: 7c667...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå