Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Min bestemor har alltid sagt at man ikke kan spise mye egg for da får man høyt kolesterol...Stemmer det? Anonymous poster hash: 6795f...ec1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Nei. Anonymous poster hash: 27ffe...df2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Nei, de trodde det før fordi eggeplommen inneholder kolesterol. Men egg øker ikke kolesterolverdiene. Anonymous poster hash: a0e5f...6ce
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Da spiser jeg egg med god samvittighet 😊 HI Anonymous poster hash: 6795f...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå