Gjest ♡perla Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Gidder du å se litt på meg? Jeg føler at alt er så negativt for tida.... Letner det snart??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Kommer opp konflikt eller en situasjon der du bruker energien din feil. Du fokuserer på det samme hele tiden, tankene surrer rundt det samme, du kommer liksom ingen vei? Føler deg fast i dette. Det beste er å trekke seg unna situasjonen akkurat nå. Nytt fokus. Du trenger ikke gjøre noe akkurat nå. Trekk deg unna og vent. Får opp ganske så triste følelser her, nesten som depresjon? Virkelig fortvilet og det er gråt. Tanker som: Hvordan løse dette?? Det positive er at det venter deg GLEDE og det trenger ikke bli så lenge til heller. En følelse av lettelse og en "flytting" bort fra det negative. Flyttingen kan være fysisk også, kanskje en reise, et nytt miljø som gjør deg godt. Sliter du deg ut? Det er akkurat som det gjelder arbeid og eller økonomi. Tenker mer at du er sliten.. ønsker deg alt godt. Anonymous poster hash: e2605...5f6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Kan du se på meg også? Alt er vanskelig for tiden. Lurer veldig på om jeg møter "drømmemannen" snart? Anonymous poster hash: 1d44a...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå