Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Introen til gruppa Aces. Norske talenter Jaggu satte jeg meg frem i sofaen et øyeblikk. :D Anonymous poster hash: c1e97...4bf
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Ja fy faen !!!!! Anonymous poster hash: bc66e...813
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Sinnsykt ekkelt! Jeg gikk rett på! Anonymous poster hash: 93e47...2e3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Mannen min heiv seg over telefonen for å sjekke nyhetene der og! 😂 Jeg fikk hjertet i halsen og 8 åringen såg forvirret på oss voksne! 😳😂 Veldig stilig laget til! 👍🏻og jammen godt det bare var en del av showet! Anonymous poster hash: 589e2...76e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Dere er virkelig mindre smarte... Anonymous poster hash: 718d3...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå