Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Jeg liker denne siden så godt, jeg synes det er fantastisk å kunne spørre om noe jeg lurer på, for så å få masse gode objektive svar. Av og til lurer jeg på ting som jeg er redd for å spørre andre om i rl, i redsel for å virke skikkelig teit, og da er det godt å gjemme seg bak anonymknappen Men, og et stort men, så har du de dagen jeg ikke lurer på noe, men går inn på forumet fordi jeg kjeder meg. Leser rubbel og bit, og det er her jeg forandrer meg... Først blir jeg litt lei, så kjeder jeg meg og så blir jeg preget av "sure" svar, og da, det er da jeg begynner å svare frekt selv. Føler meg som en demon noen dager, som plutselig tar meg selv i å hamre løs på tastaturet, kjøre på og bli like frekk som de jeg leser om. Ikke bra, og det virker som om det er mange som er sånn. Som lar dårlige dager og humørsvingninger få slippe løs her inne... Må bli snillere Anonymous poster hash: 95ee4...675
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Hmm..sikker på st det ikke er du og et par til bare? Såå mye guffe her inne er det faktisk ikke Anonymous poster hash: 7ef5a...9e0
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Den mekanismen forteller nok hvorfor "nett-troll" finnes og hvorfor kommentarfeltene i aviser er så fulle av hat. Mange rammes av forbigående skjermpsykose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå