Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Jeg er gravid, 8 uker på vei. Hadde i ca 3-4 uker kløe i underlivet om natten, veldig plagsomt, forhindret søvnen til de grader. Så kjøpte jeg canesten krem med en veginaltablett 500 mg, som jeg førte (med fingrene i vagina, siden jeg ikke skal bruke applikator når jeg er gravid) og smurte meg 3 ganger hver dag i 2 uker nedentil med canesten krem. Etter første dag med krem forsvant kløen og jeg er kvitt kløen, så alt er bra. Jeg er ferdig med kuren. Men nå ser jeg at siden jeg er gravid så skulle legen egentlig ha blitt kontaktet før oppstart. Bør jeg være beskymret nå? Skal til legen om 2,5 uker, så kan spørre han da. Gjort er gjort, så ikke vits å bestille legetime pga dette, for er jo ingenting å gjøre noe med nå uansett? Noen som har erfaringer, eller kunnskap om hva som evt kan skje ved bruk at canesten i graviditet? Anonymous poster hash: 8b4b0...7d4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Ingen som har brukt canesten under graviditet? Noen det har gått bra med? Dårlig? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 8b4b0...7d4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Går helt fint Ikke noe å være bekymret for Anonymous poster hash: 4a3e8...919
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Jeg brukte kremen on-Off hele svangerskapet med sønnen min. Brukte også piller ført inn med fingrene sikkert tre ganger. Det var ikke noe problem. Soppen ga seg så fort lillegutt ble født. Anonymous poster hash: 789ad...c39
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Jeg har brukt det i graviditeten. Ikke noe problem for verken meg eller ungen:) Anonymous poster hash: b1a8c...293
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Gikk på det i hele første trimester. Hjalp ikke mye, men bedre enn ingenting. Anonymous poster hash: f5e25...c8a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Takk for svar, dette var en betryggelse at dere har brukt det uten at det var farlig. Synd det ikke hjalp mye for deg da :/ Anonymous poster hash: 8b4b0...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå