Gå til innhold

Mannen må drikke seg full på nyttår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han aldri skal gjøre det. Det er 3 nyttår etter vi fikk barn han er det. Til og med når vi inviterte til rolig selskap med et vennepar. Jeg er den som automatisk holder meg endre fordi jeg hater alkohol(som man blir påvirket av) rundt barn. Jeg stoler ikke på han i år. Vi har nå en på 3,5. Ikke lagt planer, men jeg vil ha det rolig. Alkohol er svært viktig for han. Drikker vi ikke på nyttår er jeg kjedelig. Han blir ekkel i fylla også. Hater når han er full. Gruer meg til nyttår. Vil bare ha en koselig familiekveld uten særlig alkohol (1-3 glass til maten?) jeg har tatt opp problemet med han, men han mener det ikke er problem og jeg er prippen. Dette året skal jeg faktisk på dagvakt dagen etter. Hva om han blir for full og skal ha barnet dagen etter 😔

Anonymous poster hash: 5e014...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder meg edru*

Anonymous poster hash: 5e014...71f

Skrevet

Jeg foreslår at du ordner med barnevakt til barnet dagen etter når du skal på jobb. Lag dine egne planer for deg og barnet, drit i mannen. Gå på "fest" til andre med barn, så kan han drikke seg full med kompiser og seile sin egen sjø.

Anonymous poster hash: 5ec67...743

Skrevet

Jeg foreslår at du ordner med barnevakt til barnet dagen etter når du skal på jobb. Lag dine egne planer for deg og barnet, drit i mannen. Gå på "fest" til andre med barn, så kan han drikke seg full med kompiser og seile sin egen sjø.

Anonymous poster hash: 5ec67...743

Signerer. Dra til familie, venner og feire nyttårsaften der, så får han sitter der alene og drikke. Så kan du ordne barnevakt når du skal på jobb, kan jo bare levne barnet hos dem dere feiret nyttår hos, de fleste jobber jo ikke 1. januar. Men si meg, hvorfor er du sammen med en alkoholiker? Må være flust av andre menn der ute som ikke setter flaska høyere enn kone og barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...