Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Anonymous poster hash: a3b71...d9a
Gjest Muji81 Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Noen har tydelig klutfetisj på dib. Du sitter vel og onarerer til de ørten trådene nå...
TinaK 1990 Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Han dusjer....hver dag. Jeg også. Så gale er vi.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Noen har tydelig klutfetisj på dib. Du sitter vel og onarerer til de ørten trådene nå... Herregud, ro deg ned. Anonymous poster hash: a3b71...d9a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Ja! Ja, ja, ja! Syntes dette forumet var så rart i dag, så kjedelig, så annerledes, så mye sure folk! Og DER var det! Det manglet en klut tråd! Takk! TAKK! Jeg bøyer meg og kysser tærene dine! Takk! Anonymous poster hash: a6b80...89e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Ja! Ja, ja, ja! Syntes dette forumet var så rart i dag, så kjedelig, så annerledes, så mye sure folk! Og DER var det! Det manglet en klut tråd! Takk! TAKK! Jeg bøyer meg og kysser tærene dine! Takk! Anonymous poster hash: a6b80...89e Du aner ikke hvor mye folkets tilbakemeldinger betyr for meg. Det er jeg som skal takke deg! Jeg elsker deg 💗 Du gjør forumet verdt å besøke. Fordi du er der og fordi du er du. 💗 Anonymous poster hash: a3b71...d9a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Glemte å svare da... Mannen min hopper kliss naken rundt i regnet, og han legger seg langflat under takrenna for å få ut shampon (shampo som forøvrig er einer fra grana i hagen) Klut er jo ekkelt! Anonymous poster hash: a6b80...89e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Nei, han vasker seg med stålull. Eneste som funker for å få av døde hudceller og ikke gni dritten rundt på huden! Anonymous poster hash: 393e6...741
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Glemte å svare da... Mannen min hopper kliss naken rundt i regnet, og han legger seg langflat under takrenna for å få ut shampon (shampo som forøvrig er einer fra grana i hagen) Klut er jo ekkelt! Anonymous poster hash: a6b80...89e Se... Sjampo er så uviktig at jeg ikke kan stave det engang....Se nå.... Nå baller (ikke svette baller, som i jeg vasker ballene med klut baller)svarene på seg her... Kos deg hi, klemmer i fleng lille venn😍 Anonymous poster hash: a6b80...89e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen. Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig Anonymous poster hash: 46a20...ba6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Nei. Han bruker balledeo Anonymous poster hash: d0dfe...03c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #12 Skrevet 27. november 2015 Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen. Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter. Men for alle del... Anonymous poster hash: d12b9...a18
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #13 Skrevet 27. november 2015 Ja, selvfølgelig. Men tror han tenker å kline til med en dusj før jul. Anonymous poster hash: 8bae7...0f0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #14 Skrevet 27. november 2015 Nei med moste bananer og sukkererter. Vidunderkur mot bakterier. Anonymous poster hash: 5d56d...edb
MarianeA Skrevet 27. november 2015 #15 Skrevet 27. november 2015 Jeg hadde i utgangspunktet et fornuftig svar jeg tenkte å skrive, men etter å ha lest tråden så vet jeg sannelig ikke..:/ God helg til alle uansett
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #16 Skrevet 27. november 2015 Nei. Med mopp. Anonymous poster hash: af919...d13
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #17 Skrevet 27. november 2015 Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen. Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter. Men for alle del... Anonymous poster hash: d12b9...a18 Mannen min er veldig var på sånt, og han er også veldig ærlig. Og han sier at til hans forbauselse lukter jeg alltid rent og aldri skittent. Jeg har veldig trøtt hår også så det blir ikke fett. Venninner jeg har fortalt at jeg dusjer bare to ganger i uka har blitt veldig overrasket. Over at jeg lukter godt og de hadde ikke trodd at jeg dusjer så sjeldent Anonymous poster hash: 46a20...ba6
Mamma_til_2 Skrevet 27. november 2015 #18 Skrevet 27. november 2015 Nei dusjer han med klorinspray 2 ganger om dagen, han får ikke tørke seg med klut han må ta klærne på og la sprayen tørke inn i tøyet.
sug lut Skrevet 27. november 2015 #19 Skrevet 27. november 2015 Noen har tydelig klutfetisj på dib. Du sitter vel og onarerer til de ørten trådene nå... Nettopp det jeg ville skrive, takk.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #20 Skrevet 27. november 2015 Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen. Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter. Men for alle del... Anonymous poster hash: d12b9...a18 Mannen min er veldig var på sånt, og han er også veldig ærlig. Og han sier at til hans forbauselse lukter jeg alltid rent og aldri skittent. Jeg har veldig trøtt hår også så det blir ikke fett. Venninner jeg har fortalt at jeg dusjer bare to ganger i uka har blitt veldig overrasket. Over at jeg lukter godt og de hadde ikke trodd at jeg dusjer så sjeldent Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Du blir ikke renere eller har noe bedre personlig hygiene av å fortelle dette... Skjønner du trener lite. Bare ekkelt at du ikke engang vasker deg...grisete. Anonymous poster hash: d12b9...a18
Brennheite Badeand Skrevet 27. november 2015 #21 Skrevet 27. november 2015 Selvsagt. Hele familien klutvasker seg, med samme kluten. Etterpå trakter vi te på kluten og inviterer naboene på te og morsmelksvafler.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #22 Skrevet 27. november 2015 Mannen min foretrekker å støvsuge seg på partallsdatoer. Han bruker sånn teppemunnstykke med velur på. Onsdager etter fullmåne bader han i stamp, med grønnsåpe. Vi bruker kun klutene hos folk vi er på besøk hos, da tørrvasker vi oss her og der, og legger klutene pent på plass igjen. Han pleier å ta kukosten med vertens tannkost om det blir for mye av den. Anonymous poster hash: 84968...217
Camelot Skrevet 27. november 2015 #23 Skrevet 27. november 2015 Ler faktisk så jeg griner jeg... Fikk innmari masse rare bilder I hodet av å lese dette.. Nakne menn som bader I stamp under fullmånen, menn som støvsuger seg selv, vasker bort ku kost med tannbørsten, kvinner som henger puppene over vaffelrøra og tilsetter egenprodusert melk.. Hvor I himmelens navn tar dere fantasien fra!??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #24 Skrevet 27. november 2015 Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen. Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter. Men for alle del... Anonymous poster hash: d12b9...a18 Mannen min er veldig var på sånt, og han er også veldig ærlig. Og han sier at til hans forbauselse lukter jeg alltid rent og aldri skittent. Jeg har veldig trøtt hår også så det blir ikke fett. Venninner jeg har fortalt at jeg dusjer bare to ganger i uka har blitt veldig overrasket. Over at jeg lukter godt og de hadde ikke trodd at jeg dusjer så sjeldent Anonymous poster hash: 46a20...ba6 Du blir ikke renere eller har noe bedre personlig hygiene av å fortelle dette... Skjønner du trener lite. Bare ekkelt at du ikke engang vasker deg...grisete. Anonymous poster hash: d12b9...a18 Du vet at ikke alle trener? Anonymous poster hash: b85b0...3d2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #25 Skrevet 27. november 2015 Jeg gikk forresten 3 uker uten å vaske håret en gang og bare klutvask. Merkelig nok ble ikke håret fett og har vel aldri sett finere ut.. Anonymous poster hash: 127fc...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå