Gå til innhold

Vasker mannen din seg med klut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: a3b71...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har tydelig klutfetisj på dib. Du sitter vel og onarerer til de ørten trådene nå...

Skrevet

Han dusjer....hver dag. Jeg også. Så gale er vi.

Skrevet

Noen har tydelig klutfetisj på dib. Du sitter vel og onarerer til de ørten trådene nå...

Herregud, ro deg ned.

Skrevet

Ja!

Ja, ja, ja!

Syntes dette forumet var så rart i dag, så kjedelig, så annerledes, så mye sure folk!

Og DER var det! Det manglet en klut tråd!

Takk!

TAKK!

Jeg bøyer meg og kysser tærene dine! Takk!

Anonymous poster hash: a6b80...89e

Skrevet

Ja!

Ja, ja, ja!

Syntes dette forumet var så rart i dag, så kjedelig, så annerledes, så mye sure folk!

Og DER var det! Det manglet en klut tråd!

Takk!

TAKK!

Jeg bøyer meg og kysser tærene dine! Takk!

Du aner ikke hvor mye folkets tilbakemeldinger betyr for meg. Det er jeg som skal takke deg! Jeg elsker deg 💗

Du gjør forumet verdt å besøke. Fordi du er der og fordi du er du. 💗

Skrevet

Glemte å svare da... Mannen min hopper kliss naken rundt i regnet, og han legger seg langflat under takrenna for å få ut shampon (shampo som forøvrig er einer fra grana i hagen)

Klut er jo ekkelt!

Skrevet

Nei, han vasker seg med stålull. Eneste som funker for å få av døde hudceller og ikke gni dritten rundt på huden!

Anonymous poster hash: 393e6...741

Skrevet

Glemte å svare da... Mannen min hopper kliss naken rundt i regnet, og han legger seg langflat under takrenna for å få ut shampon (shampo som forøvrig er einer fra grana i hagen)

Klut er jo ekkelt!

Se... Sjampo er så uviktig at jeg ikke kan stave det engang....

Se nå.... Nå baller (ikke svette baller, som i jeg vasker ballene med klut baller)svarene på seg her...

Kos deg hi, klemmer i fleng lille venn😍

Skrevet

Mannen min dusjer og vasker håret hver eneste morgen.

Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig

Anonymous poster hash: 46a20...ba6

Skrevet

Nei. Han bruker balledeo

Anonymous poster hash: d0dfe...03c

Skrevet

Jeg derimot dusjer bare to ganger i uka og vasker håret bare en gang i uka. Vasker meg ikke med klut heller. Jeg svetter aldri og blir ikke skitten i det daglige. Vasker selvfølgelig hendene med såpe flere ganger daglig

Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter.

Men for alle del...

Anonymous poster hash: d12b9...a18

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Men tror han tenker å kline til med en dusj før jul.

Anonymous poster hash: 8bae7...0f0

Skrevet

Nei med moste bananer og sukkererter. Vidunderkur mot bakterier.

Anonymous poster hash: 5d56d...edb

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet et fornuftig svar jeg tenkte å skrive, men etter å ha lest tråden så vet jeg sannelig ikke..:/

God helg til alle uansett :)

Skrevet

Nei.

Med mopp.

Anonymous poster hash: af919...d13

Skrevet

Æsj....ikke bare svette som lukter. Man lukter at folk ikke har personlig hygiene. Det lukter.

Men for alle del...

Mannen min er veldig var på sånt, og han er også veldig ærlig. Og han sier at til hans forbauselse lukter jeg alltid rent og aldri skittent. Jeg har veldig trøtt hår også så det blir ikke fett.

Venninner jeg har fortalt at jeg dusjer bare to ganger i uka har blitt veldig overrasket. Over at jeg lukter godt og de hadde ikke trodd at jeg dusjer så sjeldent

Skrevet

Nei dusjer han med klorinspray 2 ganger om dagen, han får ikke tørke seg med klut han må ta klærne på og la sprayen tørke inn i tøyet.

Skrevet

Nettopp det jeg ville skrive, takk.

Skrevet

Men for alle del...

Mannen min er veldig var på sånt, og han er også veldig ærlig. Og han sier at til hans forbauselse lukter jeg alltid rent og aldri skittent. Jeg har veldig trøtt hår også så det blir ikke fett.

Venninner jeg har fortalt at jeg dusjer bare to ganger i uka har blitt veldig overrasket. Over at jeg lukter godt og de hadde ikke trodd at jeg dusjer så sjeldent

Du blir ikke renere eller har noe bedre personlig hygiene av å fortelle dette...

Skjønner du trener lite.

Bare ekkelt at du ikke engang vasker deg...grisete.

Skrevet

Selvsagt. Hele familien klutvasker seg, med samme kluten. Etterpå trakter vi te på kluten og inviterer naboene på te og morsmelksvafler.

Skrevet

Mannen min foretrekker å støvsuge seg på partallsdatoer. Han bruker sånn teppemunnstykke med velur på. Onsdager etter fullmåne bader han i stamp, med grønnsåpe. Vi bruker kun klutene hos folk vi er på besøk hos, da tørrvasker vi oss her og der, og legger klutene pent på plass igjen. Han pleier å ta kukosten med vertens tannkost om det blir for mye av den.

Anonymous poster hash: 84968...217

Skrevet

Ler faktisk så jeg griner jeg...;) Fikk innmari masse rare bilder I hodet av å lese dette.. Nakne menn som bader I stamp under fullmånen, menn som støvsuger seg selv, vasker bort ku kost med tannbørsten, kvinner som henger puppene over vaffelrøra og tilsetter egenprodusert melk.. Hvor I himmelens navn tar dere fantasien fra!??:)

Skrevet

Men for alle del...

Du blir ikke renere eller har noe bedre personlig hygiene av å fortelle dette...

Skjønner du trener lite.

Bare ekkelt at du ikke engang vasker deg...grisete.

Du vet at ikke alle trener?

Anonymous poster hash: b85b0...3d2

Skrevet

Jeg gikk forresten 3 uker uten å vaske håret en gang og bare klutvask. Merkelig nok ble ikke håret fett og har vel aldri sett finere ut..

Anonymous poster hash: 127fc...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...