Marianness Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Hvilke fordeler og ulemper er det å jobbe turnus i julen???
klishe89 Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Godt betalt på rød dager Kjipt å være borte fra familie og venner/være på jobb når de fleste har fri Ofte hyggelig og roligere på jobb i julen
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Fordeler? Kommer ikke på noen. Turnus er crap! Anonymous poster hash: 8e172...f3d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Og godt betalt? De røde dagene er godt betalt, i forhold til resten, men de fleste stillinger som innebærer turnus er ikke i nærheten av å forsvares av lønnen. Meget helseskadelig. Glad jeg har fått meg dagstilling! Anonymous poster hash: 8e172...f3d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Den betalingen er en liten kompensajon for de ukurante arbeidstidene, det er ikke godt betalt. Anonymous poster hash: e2def...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå