Gå til innhold

Turnusarbeid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fordeler og ulemper er det å jobbe turnus i julen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt betalt på rød dager

Kjipt å være borte fra familie og venner/være på jobb når de fleste har fri

Ofte hyggelig og roligere på jobb i julen

Skrevet

Fordeler? Kommer ikke på noen. Turnus er crap!

 

Anonymous poster hash: 8e172...f3d

Skrevet

Og godt betalt? De røde dagene er godt betalt, i forhold til resten, men de fleste stillinger som innebærer turnus er ikke i nærheten av å forsvares av lønnen. Meget helseskadelig. Glad jeg har fått meg dagstilling!

 

Anonymous poster hash: 8e172...f3d

Skrevet

Den betalingen er en liten kompensajon for de ukurante arbeidstidene, det er ikke godt betalt.

 

Anonymous poster hash: e2def...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...