Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Ja til en privat greie, ett kurs, eller noe. Hvordan komme i kontakt med hann? Min bror elsker å kokkelere, og drømmer om "en dag med hellstrøm"....men hva koster det? Hvordan komme i kontkt med han, og tar han i hele tatt på seg sånt? Anonymous poster hash: 8ade1...3dd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Hjelp, han hadde jeg ikke turt å ta innafor døra, selv om han sto på dørmatta med en seks retters😂 Anonymous poster hash: 7dbb3...347
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Kontakt TV-kanalen han har jobbet for. Tviler på hanngidder, men for e stor nok pengesum, kanskje. Jeg syns bare jeg hører ham: "Jeg er ikke kokken din!!!" Anonymous poster hash: f34f7...82f
TPK Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Han har vel en nettside? Men tipper det er svindyrt ja.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Mulig det blir litt vanskelig med akkurat ham, men det finnes mange muligheter til å få gode kokker hjem for å lage middag til et selskap. Eller å gå på kokkekurs sammen med bra kokker. Anonymous poster hash: 774ce...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå