Gå til innhold

Jeg for min del liker Black Friday!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en runde sist uke og fant ut hva vi skal kjøpe til jul til barn, familie osv, og like etter at ungene var sendt på skolen kjørte jeg ut. Nå er så godt som alle julegavene i boks, og jeg har totalt spart nesten 4000 kr på å handle i dag! :D

I fjor trengte vi ny seng og ventet til Black Friday. Da hadde butikken et tilbud hvor man fikk gavekort på 30% av kjøpesummen. Totalt endte vi da opp med varer til en verdi av nesten 40 000 kr til 24 000 kr.

Folk kan riste så mye på hodet som de bare vil for min del, men JEG liker nå denne dagen her! Og ut i fra trengselen i butikkene utover formiddagen i dag, så er jeg neppe den eneste heller ;)

Anonymous poster hash: fbfbc...3a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, men skulle ønske jeg var den eneste. Ikke så veldig glad i all trengselen. :P

Anonymous poster hash: 0b00c...4d0
Skrevet

Synes det er veldig rart at denne dagen får pepper på akkurat denne nettsiden hvor det stadig er innlegg om dårlig råd, man kan jo spare masse penger på å handle i dag.

Mine eksempler (jeg har også dårlig råd)

-Sorell vintersko satt ned fra 999 til 300 på G-max

-Hudkrem, deo og bodylotion satt ned med 50% på apoteket (kjøpte et par små julegaver på apoteket også, sterkt nedsatt)

-Stylingprodukter til håret hos frisøren, satt ned med 50%

-Potetgull til helga på Europris for 10 kr posen, satt ned med ca 70%

-Flere julegaver på Notabene, bl.a spill som sto på ønskelisten til tantebarn, minus 50%

Har spart mange penger i dag på ting jeg hadde kjøpt uansett...

Søsteren min kjøpte forresten kjøkkenmaskin, Kitschen Aid med 40% rabatt på Tilbords i dag. Hun har spart til denne maskinen og nå kunne hun plutselig kjøpe den og enda ha penger igjen.

Anonymous poster hash: 86b6a...959
Skrevet

Nå er det vel ikke black friday og at man får prosenter som irriterer folk.

Men det fakta at folk i det hele tatt overhandler.

Seng til 24000?

Nedsatt pris på varer man TRENGER er ALLTID bra, det er hva folk TROR de trenger som gjør meg kvalm.

Anonymous poster hash: c5bbf...6f5

Skrevet

Nå er det vel ikke black friday og at man får prosenter som irriterer folk.

Men det fakta at folk i det hele tatt overhandler.

Seng til 24000?

Nedsatt pris på varer man TRENGER er ALLTID bra, det er hva folk TROR de trenger som gjør meg kvalm.

Anonymous poster hash: c5bbf...6f5

Man tilbringer ca 1/3 av livet i sengen. Jeg har hatt plager med ryggen min siden jeg var tenåring, og spesielt korsrygg og bekken har vært ille etter flere svangerskap. Dette har ført til utallige timer hos fysioterapeut, manueltrapeut, kiropraktor osv, men uten varig bedring. Etter vi omsider investerte i en skikkelig og dyr seng i fjor, har jeg ikke hatt vondt i korsryggen i det hele tatt! Det eneste som irriterer meg nå er at jeg ikke har spart opp til å gjøre dette før! Jeg visste faktisk ikke at en god seng kunne utgjøre så stor forskjell ... Så får andre tror og mene det de vil om hva men trenger og ikke trenger.

HI

Anonymous poster hash: fbfbc...3a9

Skrevet

Jeg elsker også black friday! De som sier de ikke liker det og syns folk er gale, jeg er helt sikker på at dette er mennesker med god råd som kan kjøpe seg hva de vil uten å tenke på prisen. Oss vanlige folk vil faktisk spare det man kan spare! Jeg ønsker en slik handledag rett før jul hjertelig velkommen. 

Og nei, selv om det er tilbud på dyre senger, sofaer og skiutstyr, så er det kanskje ikke det som er mest populært. Jeg bestilte noen julegaver for mamma på nett og bestilte noen nye klær til barna på HM, sparte noen kroner fordi det var tilbudsdag. De kronene kommer godt med senere i julen! 

Anonymous poster hash: 79e3d...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...