Gå til innhold

Oppkalling..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å kalle opp datteren min etter min bestefar Sigmund, men syns det er vanskelig å finne fine navn.

Er det noen som har noen forslag? Sigrid er dessverre ikke aktuelt.

 

På forhånd takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigmunda er faktisk et navn:)

 

Ikke helt vanlig akkurat, men det kan jo være ganske kult.

Skrevet

Signy?

 

Anonymous poster hash: 9cfed...47b

Skrevet

sigrun 



Anonymous poster hash: 31afe...b36
Skrevet

Sigrund :-)

 

Anonymous poster hash: 10dbd...a8f

Skrevet

Signe eller Sigrid? Kjempefine navn :)

 

Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9

Skrevet

Siri? Er vanskelig å finne fine navn når originalnavnet ikke er det fineste eller mest allsidige

 

Anonymous poster hash: 9cfed...47b

Skrevet

Signe eller Sigrid? Kjempefine navn :)

 

Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9

Burde tatt på briller ;) Signe er veldig fint!

 

 

Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...