....... Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Jeg ønsker å kalle opp datteren min etter min bestefar Sigmund, men syns det er vanskelig å finne fine navn. Er det noen som har noen forslag? Sigrid er dessverre ikke aktuelt. På forhånd takk.
Ophiophagus Hannah Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Sigmunda er faktisk et navn:) Ikke helt vanlig akkurat, men det kan jo være ganske kult.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Signy? Anonymous poster hash: 9cfed...47b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 sigrun Anonymous poster hash: 31afe...b36
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Sigrund :-) Anonymous poster hash: 10dbd...a8f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Signe eller Sigrid? Kjempefine navn Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Siri? Er vanskelig å finne fine navn når originalnavnet ikke er det fineste eller mest allsidige Anonymous poster hash: 9cfed...47b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Signe eller Sigrid? Kjempefine navn Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9 Burde tatt på briller Signe er veldig fint! Anonymous poster hash: 1ddb2...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå