Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Har tenkt å gå ned ca 6 kilo og stramme kraftig opp. Er på trening med barna 2 ganger i uka, ganske effektivt, men resterende dager går jo i ett. Har fire barn med mange aktiviteter (de tre eldste), full jobb, jeg strikker også litt på bestilling. Hva er effektivt nok? Er Jillian Michaels sin 30 day shred effektiv nok? Noe annet? Tar knebøy, situps og andre mageøvelser daglig, men det er ikke nok. Har også begynt å spise mindre porsjoner og kuttet ut cola. Anonymous poster hash: 1db64...ab5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Hva med yoga dvd, trener du riktig yoga er dette veldig bra for kjernemuskulaturen, og uansett veldig bra for bevegelse. Tenker det er greit at du får variert treningen. Og må du trene 7 dager i uken? Anonymous poster hash: b2bbd...2bc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Hva med yoga dvd, trener du riktig yoga er dette veldig bra for kjernemuskulaturen, og uansett veldig bra for bevegelse. Tenker det er greit at du får variert treningen. Og må du trene 7 dager i uken? Anonymous poster hash: b2bbd...2bc Er dette bra for en person som må trene for å ikke stivne til? Har tenkt litt på å prøve det. Ikke meninga å kuppe tråden din hi! Prøver selv å finne tid, ikke mest pga slanking (eller det også), men mest pga å holde sykdommen i sjakk! Anonymous poster hash: 76294...878
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Jeg har ei yoga-matte under sofaen. Ruller den frem og trener yoga, pilates og lignende. Har smart-TV med YouTube på, funnet meg en del favoritt-videoer der. Går på studio to dager i uka også, men til hjemmetrening er YouTube supert, og helt gratis👍🏻😉 Anonymous poster hash: e2726...8e1
TPK Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Trene hver dag er jo et voldsomt hopp fra to dager i uka. Jeg tenker du må trappe rolig opp, ikke gå så hardtut at du sliterdeg ut,skader deg eller blir lei. Trener du så ofte er det veldig viktig å variere, både hvilke muskler, kondis/styrke og intensitet. Du bør ikke gi full gass hver dag. Ta en gåtur i bland, tur i svømmehallen, yoga, osv. Forbrenner ikke så mye kalorier, men alle monner drar!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Trene hver dag er jo et voldsomt hopp fra to dager i uka. Jeg tenker du må trappe rolig opp, ikke gå så hardtut at du sliterdeg ut,skader deg eller blir lei. Trener du så ofte er det veldig viktig å variere, både hvilke muskler, kondis/styrke og intensitet. Du bør ikke gi full gass hver dag. Ta en gåtur i bland, tur i svømmehallen, yoga, osv. Forbrenner ikke så mye kalorier, men alle monner drar! Jeg har dessverre ikke mulighet til å gå turer, besøke svømmehallen, gå eller sykle til jobb, butikker, barnehage osv. Eneste mulighet til å få trent, er hjemme. Skal sjekke ut yoga, men er ikke det bare ekstrem tøying egentlig? Anonymous poster hash: 1db64...ab5
TPK Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Trene hver dag er jo et voldsomt hopp fra to dager i uka. Jeg tenker du må trappe rolig opp, ikke gå så hardtut at du sliterdeg ut,skader deg eller blir lei. Trener du så ofte er det veldig viktig å variere, både hvilke muskler, kondis/styrke og intensitet. Du bør ikke gi full gass hver dag. Ta en gåtur i bland, tur i svømmehallen, yoga, osv. Forbrenner ikke så mye kalorier, men alle monner drar! Jeg har dessverre ikke mulighet til å gå turer, besøke svømmehallen, gå eller sykle til jobb, butikker, barnehage osv. Eneste mulighet til å få trent, er hjemme. Skal sjekke ut yoga, men er ikke det bare ekstrem tøying egentlig? Anonymous poster hash: 1db64...ab5 Nei, yoga kan være slitsomt nok det! Man blir veldig støl i begynnelsen. Men det har ikke noe aærlig effekt på kondisen, altså lav inensitet. Du kan vurdere "online treningssenter", altså at du betaler for å få videoer f.eks hver dag ned variert trening. Eller det er mye å finne på YouTube. Men pass på at du ikke trener (hard) styrke på de samme musklene to dager på rad
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Jeg trener når jeg står opp, med videoer. Jeg begynte med Jillian's 30 day shred, men trener andre videoer nå, mest fra BeachBody. Liker ikke senter og syns det er styr å dra dit. Elsker videoer, spesielt treneren Shaun T. Har til sammen gått ned ca 14 kg (et sted mellom 13-15, alt ettersom når jeg veier meg, pluss at jeg har gått litt opp pga muskler), utelukkende vha videotrening + litt jogging. Ikke satt min fot i et senter. Det er lenge siden jeg gikk ned de ti første kiloene, da, men nå er jeg avhengig av å trene hver dag. (Eller absolutt minst fem dager i uka) Anonymous poster hash: da06f...5bb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Beste investeringen min noen sinne var en god tredemølle. En halvtime på mølla er bedre enn å ikke trene i det hele tatt. Holdt også på med 30 days shred, da jeg skulle ned i vekt etter graviditet. Funket som bare det Anonymous poster hash: 953cc...162
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 Jeg bruker treningsvideoer på YouTube. Enklere blir det ikke. Billig er det også Anonymous poster hash: 62965...c83
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Takk for tips, da prøver jeg 30 day shred. Prøvde 2 måneder etter fødselen, men det funket ikke. Jeg klarer for eksempel ikke å ta pushups fordi jeg er for svak i armene, og kondisøvelser må modifiseres (har KOLS og dauer hvis jeg trener så mye kondisjon). Anonymous poster hash: 1db64...ab5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #12 Skrevet 28. november 2015 Jeg prøvde 30 days shred etter førstemann og det funket veldig bra! jeg kommer til å gjøre det når minstemann får litt mer rutiner på soving osv Jeg gikk ned 3,5 kg,5 cm rundt rompa,4 cm rundt magen og 2 cm pr lår! Og la selvfølgelig om kosthold Anonymous poster hash: 20c7f...05e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #13 Skrevet 28. november 2015 Søk på kayla itsines på instagram. Den store nye treningstrenden! Anonymous poster hash: 9d7d6...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå