Gå til innhold

Noen som har delammet her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere gjorde det. Her vil baby (1 mnd) spise hver tredje time, dag som natt. Jeg gir først pupp, så mme. Jeg pleier å lage en porsjon med 60 ml. Noen ganger spiser hun alt, mens andre ganger bare 20 ml før hun sovner. Men jeg ser at for hennes alder skal de ha 90 ml 5-6 ganger i døgnet. Her får hun jo 60 ml ca. 8 ganger i døgnet + morsmelk (usikker på mengden der). Hvor mye ga dere ved delamming? Høres det ut som at jeg gir for mye?

 

Og hvor ofte hadde deres avføring? er annen hver dag her, gir malt.

 

 

 



Anonymous poster hash: 05bc0...0ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?



Anonymous poster hash: 05bc0...0ca
Skrevet

Så lenge hun er glad og fornøyd og legger fint på seg, er det nok bra. :)

 

Anonymous poster hash: eb510...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...