Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 jeg og mannen skal skille oss, så om ca 1 måned er jeg alene med barnet mitt på 4 år. Det var ikke felles barn, og barnet har ingen kontakt med sin biologiske pappa. Jeg har snakket med sjefen min, men det er dessverre ikke mulig å tilrettelegge vakter. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå 😢 Ansette barnevakt? Gå ned i stilling? Noen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: f525e...77f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Jeg har to i omgangskretsen min som har vært i samme situasjon, begge sa opp jobben sin for det ble helt umulig å være avhengig av hjelp utenfra hver eneste uke for å få kabalen til å gå opp. Hun ene er sosionom og jobbet skift på en internatskole, hun har i dag en dagjobb som miljøterapeut på en ungdomsskole Hun andre er sykepleier og er i dag ikke fast ansatt, men tar løse vakter på sykehuset, hun jobber i snitt 70-80% på bare løse vakter. Anonymous poster hash: 84fca...7c4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Jeg er alene med flere barn og jobber som sykepleier- men har ikke fast stilling.Tar også bare ekstravakter og jobber i snitt 80-100 % i mnd. Litt usikkert selvfølgelig- men det har alltid ordnet seg. Jobber nesten alltid helgene hvor jeg ikke har barna. Anonymous poster hash: 715c5...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå