Gå til innhold

Hormonell etter angrepille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dumpet akkurat en fantastisk, kreativ, følsom, frisinnet mann som egentlig passer perfekt for meg og er alt det jeg trenger. Jeg tok angrepille for ca to uker siden, etter å ha tatt ut pstaven min. Etter dette har jeg vært ekstremt følsom opp og ned, og har tenkt at det bare er en påbegynnende vinterdepresjon eller et resultat av kjærlighet. Men kan det være den forbaskede angrepillen som har ødelagt forholdet til denne mannen? Trenger svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...