Anonymtmedl Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Jeg dumpet akkurat en fantastisk, kreativ, følsom, frisinnet mann som egentlig passer perfekt for meg og er alt det jeg trenger. Jeg tok angrepille for ca to uker siden, etter å ha tatt ut pstaven min. Etter dette har jeg vært ekstremt følsom opp og ned, og har tenkt at det bare er en påbegynnende vinterdepresjon eller et resultat av kjærlighet. Men kan det være den forbaskede angrepillen som har ødelagt forholdet til denne mannen? Trenger svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå