Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Tok graviditets test å fikk mange kryss å tok 2 ganger ukeindiator for å se at det steg . etter 2 uker så blødde jeg litt frisk blod å etter det bare brunt å lite blod.. Varte i 2 dager.. Viss det var en spontanabort når kommer mensen? Anonymous poster hash: 74639...8e3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 En spontanabort vil du i de fleste tilfeller blø veldig mye på. Som ved en ekstra kraftig mens. Det er mange so har små blødninger i første trimester, men som allikevel føder friske babyer etter fullgått svangerskap. Vent å se om det kommer mensen eller ta deg en ny test. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: b6084...0e5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Okei takk for svar. Har bare hatt en Ma før får vente å se Anonymous poster hash: 74639...8e3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Hvor lenge siden er det du blødde da? Jeg hadde litt brun spotting i to dager. Så tre dager med opphold før jeg fikk en kjempe blødning. Var på UL pga spottingen og de sa at det hadde sluttet å vokse i uke 7. Var da i uke 9. Mengden med blod som kom var ENORM. Så du er ikke i tvil om at du mister når du gjør det altså. Små blødninger er ganske normalt for mange. Jeg har aldri hatt blødninger i mine svangerskap som har gått bra men flere venninner har hatt små og større blødninger og det har gått bra. Anonymous poster hash: 48e5b...62f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Man blør naturligvis ikke mer enn en vanlig mens ved "sa" i uke 4-5. Er jo ikke mer blod i livmoren enn vanlig. Jeg har hatt flere slike. Jeg har også hatt en sa i uke 11, og blødde da i bøtter og spann i flere dager, totalt i 14 dager. Anonymous poster hash: eaa62...1e4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Jeg hadde sa i uke 5+0, blldde betydelig mer enn en mens! Det var kkumoer, og det rant når jeg satt på do de første dagene. Varte en uke. HI, jeg synes ikke dette høres ut som en sa. Jeg ville enten bedt legen måle hcg over et par dager, eller tatt digitale tester med ukesindikator med et par dager i mellom. Det ermange som bkør litt tidlig i svangerskapet uten at det er noe galt. Anonymous poster hash: 8430f...5b2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Takk for svar alle det er over en uke siden jeg blødde litt. Så jeg venter bare på resten Anonymous poster hash: 74639...8e3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Jeg hadde sa i 12 + 4 Blødde i 3 uker etter dette. Anonymous poster hash: 267cc...cc6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Har selv hatt blødninger tidlig i svangerskapet. Fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde større smerter eller det ikke kom ut klumper, så var det ikke SA. Blødde liten blødning i uke 6, så daglig fra uke 8 til uke 14. Både friskt og brunt med slintrer i. Er nå i uke 23. Har du noen symptomer på graviditet? Anonymous poster hash: 490b0...a22
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 Jeg blødde gjennom hele 1. trimester, og er nå i uke 26. Trenger ikke å være en SA, nen sjekk det gjerne med en tidlig UL, så slipper du å lure... Anonymous poster hash: cf01a...12d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Har bare halsbrann som symptom... Er utrolig sårt siden det ikke er lenge siden jef har hatt en MA .. Har ikke blødd etter di små blødningene jeg har hatt Anonymous poster hash: 74639...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå