Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hva synes dere? Anonymous poster hash: 5a527...c05
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hva synes dere? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Hallo i ...Luka? Anonymous poster hash: 925a5...f87
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Hva synes dere? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Hallo i ...Luka? Anonymous poster hash: 925a5...f87 Nei! Luka på julekalenderen 😲 Anonymous poster hash: 5a527...c05
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1 Hvorfor ikke Luka? Anonymous poster hash: 5a527...c05
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1 Hvorfor ikke Luka? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Fordi det er et substantiv og ikke et navn? Fordi det er lite kjønnsbestemmende? Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1 Hvorfor ikke Luka? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Fordi det er et substantiv og ikke et navn? Fordi det er lite kjønnsbestemmende? Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas? Dette. Anonymous poster hash: 496ae...9e1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1 Hvorfor ikke Luka? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Fordi det er et substantiv og ikke et navn? Fordi det er lite kjønnsbestemmende? Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas? Nå har div navn andre opprinnelser en bibel og Italia da Luka er et kroatisk guttenavn Anonymous poster hash: 5a527...c05
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Nei. Bruk i så fall Lukas. Anonymous poster hash: 496ae...9e1 Hvorfor ikke Luka? Anonymous poster hash: 5a527...c05 Fordi det er et substantiv og ikke et navn? Fordi det er lite kjønnsbestemmende? Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas? Nå har div navn andre opprinnelser en bibel og Italia da Luka er et kroatisk guttenavn Anonymous poster hash: 5a527...c05 Skal familien bo i Kroatia er det sikkert flott. Her ser det feilstavet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå