Gå til innhold

Luka på gutt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Hallo i ...Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 925a5...f87

Skrevet

 

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Hallo i ...Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 925a5...f87

Nei! Luka på julekalenderen 😲

 

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Skrevet

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Skrevet

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Hvorfor ikke Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Hvorfor ikke Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Fordi det er et substantiv og ikke et navn?

Fordi det er lite kjønnsbestemmende?

Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas?

Skrevet

 

 

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Hvorfor ikke Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Fordi det er et substantiv og ikke et navn?

Fordi det er lite kjønnsbestemmende?

Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas?

Dette.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Skrevet

 

 

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Hvorfor ikke Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Fordi det er et substantiv og ikke et navn?

Fordi det er lite kjønnsbestemmende?

Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas?

Nå har div navn andre opprinnelser en bibel og Italia da ;)

Luka er et kroatisk guttenavn :)

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Nei. Bruk i så fall Lukas.

 

Anonymous poster hash: 496ae...9e1

Hvorfor ikke Luka?

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Fordi det er et substantiv og ikke et navn?

Fordi det er lite kjønnsbestemmende?

Fordi det ser ut som en feilstaving av det italienske Luca eller det bibelske Lukas?

Nå har div navn andre opprinnelser en bibel og Italia da ;)

Luka er et kroatisk guttenavn :)

 

 

Anonymous poster hash: 5a527...c05

Skal familien bo i Kroatia er det sikkert flott. Her ser det feilstavet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...