Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Ei jente som jeg jobbet som støttepedagog på I en bhg tidligere I år? Anonymous poster hash: 2c3fb...26f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Ja! Fi skal sende julekort til et barnehage barn? Rimelig spesielt. Vel det var min første innskytelse. Men et typisk julekort med nisser og engler, ikke dine egne barn, kunne kanskje vært litt kos. Anonymous poster hash: 1792e...d73
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Jenta mi har hatt masse pedagoger osv. som har jobbet med henne i bhg, og nå skole. Hadde syntes det var kjempekoselig å få julekort fra de! Anonymous poster hash: 06b7d...be1
Nullstress;) Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hvorfor er det feil å vise at man tenker på non k julen?? Nei, jeg syntes det var en fin tanke jeg, hi. Hadde blitt veldig rørt om noen hadde sendt barna mine julekort, I allefall fra noen jeg ikke hadde regnet med å få fra 😄 Godt å spre litt juleglede 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå