Marianness Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Vi er ikke i den 13pp nå. Blir like skuffet hver gang tante rød dukker opp! Vi er ivrige prøvere, men ikke gitt noe annet en negative graviditetstester. Noen som har tips til hva en kan gjøre? Hvordan får en tak i pergo? Har også en regelmessig syklus
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hør med legen. Er det ikke sånn at etter 1 år kan dere få hjelp? Har dere sjekket svømmerne hans og dine egg? Alt i orden med hormonnivåer? Anonymous poster hash: adba2...362
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Legen som kan henvise til gyn. Man må til gyn. for pergo. Men det er vel så viktig at mannen får tatt en sædprøve. Det er egentlig lettest at man starter med det. Kanskje er det ikke hos deg problemet sitter. Da hjelper ikke pergo. Har du testet for EL? EL tester er greie, men kun en blodprøve kan vise at eggløsning faktisk skjer. Lykke til! Var prøvere i 2 år selv før vi måtte over på ivf. Det er litt av en følelsesmessig karusell.. Anonymous poster hash: 30ed9...45f
Marianness Skrevet 26. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2015 Mente å skrive at vi er inne i den 13pp:)
hysterika Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Han må få sjekket sædkvaliteten sin.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Får tak i pergo? Du må gjennom undersøkelser først.. Jeg var etter lang tid som infertil (hadde ikke eggløsninger eller mensen en gang..) til gynekolog og fikk tatt ultralyd av eggstokkene. Fant ut at jeg hadde cyster på dem (samme som PCOS, men jeg var slank), og blodprøvene var heller ikke helt normale. Før jeg kunne få pergotime måtte mannen min sjekke sædkvaliteten. Den var helt super. Jeg fikk enkel dose pergotime men ingen eggløsning eller graviditet. Med dobbel dose fikk jeg eggløsning og ble gravid. Lykke til! Anonymous poster hash: b7cc1...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå