Gå til innhold

Vannkopper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forberedt på lite eller ingen søvn i natt på den lille jenta mi på 1.5 år. Stakkars lille har så vanvittig mye vannkopper, spesielt i bleieområdet. Sprayet med a-derma cytelium fra apoteket. Men kan man spraye på underlivet? Ikke på innsiden av kjønnsleppene selvfølgelig, men det vil jo sikkert komme litt der også hvis jeg sprayer på utsiden. Syns så synd på henne som ligger og kaver og gråter. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( leste at noen hadde gitt atarax til barnet sitt for at det skulle bli lettere og sovne, men det hadde jeg ikke turt. Har ikke dråper heller, bare små tabletter.

Anonymous poster hash: 047eb...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min da ettåring hadde vannkopper fikk vi en allergimedisin på resept hos legen. Husker ikke helt hva den het, men den begynte på A... aerius eller noe sånt? Det hjalp!

Skjønner godt at du synes det er ille, men trøst deg med at å få det som voksen er 10 ganger verre... I know!

Anonymous poster hash: 97fd1...63b
Skrevet

Da min da ettåring hadde vannkopper fikk vi en allergimedisin på resept hos legen. Husker ikke helt hva den het, men den begynte på A... aerius eller noe sånt? Det hjalp!

Skjønner godt at du synes det er ille, men trøst deg med at å få det som voksen er 10 ganger verre... I know!

Supert at det hjalp, skulle ønske jeg visste det når legenkontoret var åpent. :) ser i morgen, om der er like ikke da.

Noen som vet ang sprayen i underlivet? :)

Skrevet

Supert at det hjalp, skulle ønske jeg visste det når legenkontoret var åpent. :) ser i morgen, om der er like ikke da.

Noen som vet ang sprayen i underlivet? :)

Er ikke det en sinkspray? Sinksalve kan man i alle fall bruke på underlivet.

Anonymous poster hash: 53198...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...